Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و برتری بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی‌های تشریفاتی به پایان رسید. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و برتری بایرن مونیخ، یوونتوس و رئال مادرید در بازی‌های تشریفاتی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه چهارم، اتلتیکو مادرید با برتری 2 بر صفر خانگی مقابل لوکوموتیو مسکو به‌عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. پس از اینکه تریپیر در دقیقه 3 یک پنالتی اتلتیکو را هدر داد، میزبان به وسیله فیلیکس در دقیقه 17 و فیلیپه در دقیقه 54 به گل رسید. در دیگر بازی این گروه، یوونتوس با گل‌های رونالدو در دقیقه 75 و ایگواین در دقیقه 2+90 مقابل میزبانش، بایرلورکوزن به برتری 2 - صفر رسید. در جدول گروه چهارم، یوونتوس  16 و اتلتیکوی 10 امتیازی به‌عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند و لورکوزن شش امتیازی به لیگ اروپا رسید.

براساس این گزارش، در گروه اول، رئال مادرید در دیداری تشریفاتی در خانه بروژ 3 بر یک پیروز شد. رودریگو در دقیقه 53، وینیسیوس در دقیقه 64 و مودریچ در دقیقه 1+90 برای رئال و واناکن در دقیقه 55 برای بروژ گل زدند. پاری‌سن‌ژرمن هم در زمین خود 5 بر صفر گالاتاسرای را برد. ایکاردی در دقیقه 32، سارابیا در دقیقه 35، نیمار در دقیقه 74، امباپه در دقیقه 63 و کاوانی در دقیقه 84 برای میزبان گل زدند. در این گروه پیش از این صعود پاری‌سن‌ژرمن 16 و رئال مادرید 11 امتیازی قطعی شده بود. بروژ سه امتیازی هم  به لیگ اروپا رسید.

این نتایج در حالی رقم خورد که  در گروه دوم، بایرن مونیخ در مسابقه‌ای تشریفاتی خانگی، 3 بر یک تاتنهام مورینیو را برد. کومان قبل از مصدومیت شدیدش در دقیقه 14، مولر در دقیقه 45 و کوتینیو در دقیقه 64 برای بایرن و سسنیون در دقیقه 20 برای تاتنهام گل زدند. در این گروه المپیاکوس در خانه یک بر صفر ستاره سرخ را برد. در گروه دوم صعود بایرن 18 و تاتنهام 10 امتیازی از پیش قطعی شده بود و المپیاکوس چهار امتیازی به لیگ اروپا رسید.

لیگ قهرمانان اروپا|منچسترسیتی سرگروه شد/ آتالانتا به مرحله حذفی راه یافت

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس