Web Analytics Made Easy - Statcounter

این آپدیت حدود 400 مگ است.

طرفداری - امروز شاهد انتشار آپدیت جدیدی برای پلی استیشن 4 بودیم. برخلاف آپدیت قبلی که تغییراتی در پارتی ها و Remote Play ایجاد کرد، این آپدیت تغییر خاصی را ایجاد نکرده است. در این آپدیت تغییر خاصی را نمی بینیم و احتمالا جزئیات کوچکی تغییر پیدا کرده است. به هر حال شما برای استفاده از سرویس آنلاین باید آپدیت 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

01 را دانلود کنید و بعد از آن دوباره می توانید آنلاین بازی کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد

سامسونگ در جهت سازگاری بیشتر گلکسی A35 با شبکه‌ی 4G، به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای برای این گوشی منتشر کرد.

به‌گزارش سم‌موبایل، جدیدترین به‌روزرسانی گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 دارای فرم‌ور A356BXXU1AXBB است و پشتیبانی از شبکه‌ی 4G TDD را گسترش می‌دهد. به‌روزرسانی مورد بحث در انحصار کاربران اروپایی است.

سامسونگ می‌گوید کسانی که در آلمان اقدام به خرید گوشی کرده باشند، نمی‌توانند از شبکه‌ی 4G TDD در کشور‌های بلژیک، دانمارک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، لهستان، سوئیس و جمهوری چک استفاده کنند. شبکه‌ی اینترنت اکثر کشور‌های نام‌برده از نوع 4G FDD است و احتمالاً کاربران با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد.

علاوه‌بر گلکسی A35، خانواده‌ی گلکسی S24، خانواده‌ی گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست