Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد پنجشنبه نیویورک تایمز، این مصوبه به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اجازه می‌دهد تا «نیروی فضایی» را به عنوان ششمین شاخه ارتش تأسیس کند.
این لایحه بودجه دفاعی یکی از گران‌ترین لوایح نظامی آمریکاست و انتظار می‌رود سنا نیز هفته آینده آن را تأیید کرده و آن را به کاخ سفید بفرستد.
یکی از شروط دموکرات‌ها برای رأی دادن به این لایحه، آن بود که دولت موافقت کند تا برای بیش از ۲ میلیون کارمند دولت فدرال، مرخصی زایمان با حقوق در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این لایحه در حالی به تصویب رسید که بسیاری از خواسته‌های دموکرات‌ها در آن لحاظ نشده است.
ممنوعیت انتقال زندانیان جدید به زندان گوانتانامو در کوبا، ممنوعیت فروش برخی انواع مهمات به عربستان و الزام رییس جمهوری به کسب مجوز از کنگره پیش از حمله احتمالی به ایران از جمله خواسته‌های دموکرات‌ها بود که در لایحه بودجه دفاع با تصویب آنها موافقت نشد.
«ایلهان عمر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت مینه‌سوتا در بیانیه‌ای گفت: این لایحه، آمریکا را به دخالت بی‌پایان در جنگ عربستان علیه یمن متعهد کرده، به تأمین بودجه برای جنگ‌های بی‌پایان ادامه می‌دهد و اقدامی در جهت ممانعت از تلاش احتمالی آمریکا برای آغاز جنگ علیه ایران انجام نمی‌دهد.

برچسب‌ها دونالد ترامپ كوبا ایلهان عمر عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ كوبا ایلهان عمر عربستان دونالد ترامپ كوبا ایلهان عمر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا