Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:58:44 GMT

آغاز راهداری زمستانی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۰۲۰

آغاز راهداری زمستانی در زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راهداری زمستانی با حضور 236 نیرو در راه‌های استان زنجان از فردا در زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، عبدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال عملیات راهداری زمستانی از 20 آذر ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی 29 راهدارخانه استان زنجان برای خدمات رسانی، خاطرنشان کرد: 500 نفر از همکاران در این عملیات حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهداری زمستانی تا 15 فروردین راهداری زمستانی ادامه دارد.

*تعریف 44 کیلومتر راه روستایی در طرح ابرار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به تعریف 44 کیلومتر راه روستایی برای طرح ابرار، بیان داشت: این طرح تا کنون 41 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی اکبری با بیان اینکه با توجه به بارندگی های اخیر، گفت: خسارت های جدی در استان زنجان به وجود نیامد اما نیروهای زنجانی در استان خوزستان حضور یافته و 8 کیلومتر از محور معمولان –پلدختر را بازگشایی کردند.

وی تصریح کرد: برای جبران خسارت ناشی از سیل 9 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار ملی و 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات استانی به این امر اختصاص یافت.

این مسئول تصریح کرد: 96 نفر در هشت ماهه سال جاری بر اثر تصادف در استان زنجان فوت شده اند که این میزان نسبت به سال قبل کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه 83 شرکت حمل و نقل باری داخلی،دو شرکت بین المللی و سه پایانه بار فعال در استان زنجان وجود دارد، افزود: 4 هزار و 703 دستگاه و 7 هزار راننده حرفه ای در این بخش کار می کنند.

علی اکبری بار جابه جا شده در سال گذشته 7 میلیون تن عنوان کرد و گفت: در هشت ماهه سال جاری 4 میلیون و 911 تن بار جابه جا شده است.

*فعالیت 40 شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان

وی با اشاره به فعالیت 40 شرکت حمل و نقل مسافر در استان زنجان، تصریح کرد: افزود: 821 دستگاه با 2 هزار راننده شاغل در حوزه حمل و نقل مسافر وجود دارد.

این مسئول سن ناوگان مینی بوسی در زنجان  را 28.42 صدم عنوان کرد و گفت: در کشور این عدد 24 درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: میانگین سنی ناوگان سواری استان زنجان  با 10.72 صدم است که این میزان در کشور 10 است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲