Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:59:54 GMT

ضرورت تجهیز آتش‌نشانی سمنان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۸۲۲۵

ضرورت تجهیز آتش‌نشانی سمنان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش نشانی سمنان، برای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان، نیازمند تجهیزات پیشرفته و تخصصی است.

به گزارش ایمنا، سعید اسمعیل‌پور اظهار کرد: تجهیزات آتش‌نشانی شهر سمنان برای مهار آتش با توجه به ظرفیت‌ها، واحدهای مسکونی و تجاری و واحدهای صنعتی، چندان مطلوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: برای تجهیز چهار پایگاه آتش‌نشانی شهر سمنان به ابزارهای تخصصی افزون بر ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: سمنان تنها مرکز استان در کشور است که نردبان تخصصی برای مهار آتش در واحدهای مسکونی و تجاری در واحدهای دارای دو طبقه و بیشتر ندارد و کمبود اعتبار از چالش های اساسی در اجرا نشدن طرح تامین این تجهیزات است.

اسمعیل‌پور اضافه کرد: در سال‌های گذشته مسئولان سمنان و کشور برای خرید ماشین‌آلات پیشرفته مهار آتش برای پایگاه‌های آتش‌نشانی این شهر وعده‌هایی دادند که تاکنون این برنامه‌ها محقق نشد.
وی تصریح کرد: قیمت نردبان مهار آتش برای ساختمان‌های چندطبقه دست کم ۳۰ میلیارد ریال بود که این رقم اکنون به دلیل فشارهای خارجی و تحریم به ۱۸۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: سمنان به عنوان یکی از شهرهای در حال توسعه کشور مطرح است و نقص در تجهیزات ایمنی برای ارایه خدمات به شهروندان به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی با چهار پایگاه داخل شهر سمنان و یک پایگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر با فعالیت ۸۰ آتش نشان به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 400776

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سمنان شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری آتش نشاني آتش نشان شهرداری شهر اطفاء حريق آپارتمان سازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش