Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورایعالی امنیت ملی در دیدار با خانواده های جانباختگان حوادث اخیر گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستانهای تهران در هیچیک از تجمعهای اعتراضی حضور نداشته اند

 دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز با سفر به شهرستانهای غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دلجوئی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظام بر ای ترمیم سریع خسارت ها و کاهش آلام خانواده ی محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد؛ لازم است از همه ظرفیت های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستانهای تهران در هیچیک از تجمعهای اعتراضی حضور نداشته اند و به صورت مشکوک با سلاحهای  سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده اند لذا اجرای پروژه کشته سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است 

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است؛    گفت:  استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه ای که از طرف رئیس جمهور محترم به انها واگذار شده می بایست  با اقدامات جهادی ، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت های وارد شده به مردم اقدام کنند.

شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است گفت:  استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه ای که از طرف رئیس جمهور محترم به انها واگذار شده می بایست  با اقدامات جهادی ، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جان باختگان، با برنامه ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت های وارد شده به مردم اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امنیت ملی خانواده دبیر شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:️ بیش از ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف منتقل شده‌اند و فقط ۷ درصد گندم‌های موجود در فضای باز مورد مراقبت قرار گرفت که عملیات تخلیه و انتقال آنها به سیلوها، فضا‌های استاندارد و کارخانجات آرد در حال انجام است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  نبی‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ارتباط با وضعیت ذخایر گندم استان بعد از سیل اخیر اظهار داشت: ️با اطلاع‌رسانی هواشناسی و پس از برگزاری نشست‌های مدیریت بحران، گندم‌هایی که در فضای باز نگهداری می‌شد با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی مراکز روباز با کاورکشی پوشانده و به طور کامل محافظت شد، از این رو در بارش‌های اخیر هیچگونه خسارتی ندیدند.

وی افزود:️ بیش از 510 هزار تن گندم به مراکز مسقف منتقل شده‌اند و فقط 7 درصد گندم‌های موجود در فضای باز مورد مراقبت قرار گرفت که عملیات تخلیه و انتقال آنها به سیلوها، فضا‌های استاندارد و کارخانجات آرد در دشت آزادگان، حمیدیه، هویزه و اهواز در حال انجام است.

سامانه جامع فناوری اطلاعات خرید تضمینی گندم آغاز به‌کار کرد

بنابر این گزارش اما اسدی رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان در باره وضعیت گندم های آماده برداشت اظهار داشت: در طوفان و بارندگی‌های اخیر، به بیش از 100 هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا 50 درصد خسارت وارد شده و 200 هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی افزود: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده و امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • رژیم صهیونیستی در عرصه نظامی به هیچیک از اهدافش نرسید
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر