Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:28:10 GMT

تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۹۷۶۵

تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم

نخستین نشست اعضاء کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای قم، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های عضو این کمیته تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارساز قم، در این نشست سید موسی حسینی کاشانی، مسؤول این کمیته در خصوص چگونگی برپایی کنگره ملی شهدای استان گفت: قم به دلیل پیشینه درخشان در امر جهاد و شهادت باید برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شروع کنگره‌های شهدا در کشور، از شهر مقدس قم بوده است و بعد از برپایی یک دوره در تمام کشور، مجددا این کنگره در سال آینده در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی تشکیل ده کارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی و هنری کنگره برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای نیل به اهداف کمیته را از اقدامات اولیه این کمیته دانست و گفت: تا کنون بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی و هنری توسط این کارگروه‌ها پیشنهاد شده است که به یاری خداوند متعال و عنایت شهداء اجرایی خواهد شد.

در ادامه دبیر کمیته فرهنگی هنری با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: کارگروه‌های تشکیل شده ذیل این کمیته در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی و... کار می‌کنند.

سید محمد حسن یزدی نژاد با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد شاخص استان در حوزه هنری و فرهنگی در کارگروه‌های این کمیته خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه نیز فعال شده‌اند تا بتوانیم اقداماتی اثرگذار را در حوزه فرهنگی و هنری رقم بزنیم.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری که ذیل ستاد کنگره شهدا پیش‌بینی شده است افزود: کمیته‌های مختلف ستاد کنگره شهدا کار‌های فرهنگی و هنری را به این کمیته بسپارند تا بتوانیم اقداماتی واحد و با کیفیت مطلوب را به مخاطبان ارائه کنیم.

در ادامه اعضاء به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در زمینه برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم فرهنگ شهدا فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بهره‌وری ایران ۱۴۰۳، روز سه‌شنبه اول خرداد همزمان با روز ملی بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف برگزار خواهد شد.

امسال این همایش با شعار «ایران قوی، ایران بهره‌ور» و با حضور جمعی از مقام‌های دولتی، اساتید، متخصصان و صاحبنظران حوزه بهره‌وری برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش، نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران بهره‌ور» در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت و اول خرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد. محورهای این نمایشگاه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «آب و محیط زیست»، «راه و شهرسازی»، «صنعت و معدن»، «انرژی»، «کشاورزی» و «خدمات» است.

لازم به ذکر است؛ تأثیر بهره‌وری در جهش تولید با مشارکت مردم، بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور و توسعه جریان نوآوری بهره‌ور از محورهای این همایش یک روز است.

کد خبر 6097307

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت