Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:03:28 GMT

«عطر داغ» بدون سانسور اکران خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۰۲۳۴

«عطر داغ» بدون سانسور اکران خواهد شد

علی ابراهیمی کارگردان فیلم «عطر داغ» درمورد شرایط اکران فیلم ها اظهارداشت: تعیین زمانِ اکران وابسته به «روابط» شده است.

به گزارش گروه رو خط رسانه های برنا؛ علی ابراهیمی کارگردان «عطر داغ» درباره به تعویق افتادن اکران فیلم خود با اشاره به اینکه اکران فیلم در سینما مراحل پیچیده ای دارد، عنوان کرد: فیلم های دیگری بودند که جلوتر از ما بودند به انضمام فیلم هایی که جلوتر از ما نبودند اما به علت داشتن روابط کامل تر و جامع تری که با سینماداران و سرگروه ها داشتند توانستند زودتر فیلم‌شان را اکران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نهایت ما توانستیم با سرگروه استقلال قرارداد اکران ببندیم و از اواخر بهمن ماه پس از فیلم «جهان با من برقص» ساخته سروش صحت فیلم ما اکران خواهد شد.

ابراهیمی در مورد اصلاحیه های فیلم عنوان کرد: اصلاحیه و سانسوری نداشتیم و به تعویق افتادن دلایل دیگری داشت که در مورد آن گفتم. یکی از مسایل امروز اکران این است که برخی فیلم ها امروز ساخته می‌شوند و یک ماه دیگر اکران می‌شوند.

او در پایان درباره موضوع فیلمش توضیح داد: فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در راستای سلامت خانواده، روایتی از زندگی انسان ها به ویژه جوانانی را ارائه می‌دهد که در مواجهه با چالش ها و حوادث تلاش می کنند سرنوشتشان را تغییر دهند.

این فیلم به تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان است و بازیگران آن مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار، شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی، سیما تیرانداز، شیوا مکینیان و احسان 

فیلم «عطر داغ» در جشنوارهای بین‌المللی فیلم لندن ۲۰۱۸، در بنگلور هند ۲۰۱۹ و ماربلا اسپانیا ۲۰۱۹ نیز به نمایش درآمده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرداد صدیقیان سانسور بهاره کیان افشار امیرشهاب رضویان شهرام حقیقت دوست علی ابراهیمی عطر داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الشمال با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست نفراتش، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در حالی در ورزشگاه البیت به مصاف تیم صدرنشین السد خواهد رفت که محمدامین حزباوی را در اختیار دارد.

امید ابراهیمی که در 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر همواره در ترکیب الشمال حضور داشته و نمایش درخشانی در خط میانی تیمش ارائه داده، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی در جدال حساس برابر یاران حزباوی است.

محمدامین حزباوی نیز که در 18 مسابقه از 20 بازی این فصل لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و عملکرد موثری با زدن یک گل داشته، برای سومین هفته پیاپی در ترکیب ابتدایی تیمش برابر الشمال قرار گرفته است.

تیم فوتبال السد با 14 پیروزی، چهار مساوی و دو شکست در این فصل 46 امتیازی و صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که در صورت برتری مقابل الشمال و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل قهرمان می‌شود و یاران ابراهیمی نیز با 22 امتیاز در رتبه هشتم ایستاده و شانس صعود یک پله‌ای دارند.

دیگر خبرها

  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • این خانه بدون کوچکترین تغییر و آسیبی به طبیعت ساخته شده! (عکس)
  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم