Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه سومین جایزه کتاب سال این استان، گفت: این مراسم حضور جمع باشکوه اصحاب فرهنگ، هنر و ادب استان روز یکشنبه هفته آتی هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

«یونس قیطانی» ظهر امروز (21 آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام بابیان این مطلب، اظهار کرد: این مراسم روز یکشنبه 24 آذرماه سال جاری ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه درمجموع 60 اثر در موضوعات مختلف مرتبط با استان ایلام به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان ایلام ارسال شد، ابراز کرد: آثار ارسالی از سوی نویسندگان، مؤلفان برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال‌شده بود که با انجام داوری آثار، از برگزیدگان سومین دوره جایزه کتاب سال استان در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از برگزاری جایزه کتاب سال ایلام، حمایت و تشویق نویسندگان و اهل‌قلم و ناشران متعهد، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در استان است.

 

قیطانی بیان کرد: جایزه کتاب سال ایلام در سه گروه تألیف، ترجمه و احیای متون پذیرای آثار ارسالی بود و تمام مؤلفان و پدیدآورندگان کتاب ازجمله مؤلفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی، آثار مؤلفان ایلامی در تمامی حوزه‌ها در سال ۹۷ دریکی از محورهای اعلامی، می‌توانستند آثار خود را دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام ارسال کنند.

 

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم به‌ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و ادب استان برای شرکت در این مراسم، یادآور شد: سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

 

گفتنی است در دومین دوره جایزه کتاب سال استان از کتاب‌های منتشرشده و تألیفات نویسندگان استان در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بالغ‌بر ۱۳۰ عنوان کتاب به دبیرخانه این جایزه در استان ارسال شد

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اجلاس نماز سامانه فهما قرآن کریم قرآن مجلس بودجه سال جایزه کتاب ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ در مراسم سه شنبه‌های شهدایی که شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار و از تعدادی از دانش آموزان دختر مدرسه آقا حسین ابن علی (ع) که در مسابقات قرآنی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد.

از ابتدای امسال سه شنبه شب‌های هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به یاد شهدا در حسینیه حضرت زینب برگزار می‌شود.

در این مراسم با اجرای مداحی، شعرخوانی و قرائت دعای توسل یاد و خاطره شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.

همچنین از دانش آموزان موفق در رشته‌های مختلف قرآنی و تفسیر نهج البلاغه و دانش آموزان موفق در رشته‌های ورزشی تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است