Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:09:36 GMT

انتقاد سازنده موجب رشد دانشگاه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۷۹۲

انتقاد سازنده موجب رشد دانشگاه می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر انتقاد سازنده را موجب رشد دانشگاه دانست و بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، پیمان داوری صبح امروز در همایش فرهنگی روز دانشجو، فعالیت انجمن‌های علمی در دانشگاه را موجب پویایی و ایجاد ارتباط بین‌دانشگاهی عنوان کرد و گفت: «انجمن‌های علمی موجب ایجاد ارتباطات فراگیر علمی و پژوهشی، فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های کارگاهی و کمک آموزشی و آماده‌سازی دانشجویان برای موقعیت‌های شغلی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی بر نقش دانشجویان در کمک به هدایت و مدیریت دانشگاه تأکید و اظهار کرد: «حضور پررنگ و بانشاط تشکل‌های دانشجویی موجب ایجاد سرزندگی و تحرک در دانشگاه‌ خواهد شد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر وجود انتقادهای سازنده را امری ضروری برشمرد و گفت: انتقادهای سازنده دانشجویان موجب رشد دانشگاه خواهد شد و ما از آن استقبال می‌کنیم.»

داوری افزود: «محیط دانشگاه بسته نیست، انتقادها شنیده و بررسی می‌شود و نقاط ضعف و مشکلات احتمالی تحلیل و با مشارکت فعال استادان، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه برطرف خواهد شد.»

وی بر ضرورت تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون آزاد در دانشگاه تأکید کرد و گفت: «تلاش دانشجویان دارای ایده و طرح، موجب ایجاد انگیزه مضاعف برای مدیریت دانشگاه می‌شود.»

انتهای پیام/4062/

همایش روز دانشجو واحد خمینی شهر

منبع: آنا

کلیدواژه: انجمن های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا