Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت های فولادی کشور از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال، ۱۷ میلیون و ۴۲۴ هزار تن شمش فولادی (بیلت، بلوم و اسلب) تولید کردند که ۵ درصد رشد نشان می دهد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۱۶ میلیون و ۶۴۰ هزار تن بود.

افزایش ۷ درصدی تولید محصولات فولادی

همچنین شرکت های فولادی طی ۸ ماهه امسال، ۱۳ میلیون و ۵۵۶ هزار تن محصولات فولادی (میلگرد، تیرآهن، نبشی، ورق و غیره) تولید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن بود که حاکی از رشد ۷ درصدی است.

افزایش ۷ درصدی تولید آهن اسفنجی

افزون بر این، میزان تولید آهن اسفنجی کشور از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال، ۱۸ میلیون و ۵۵۲ هزار تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۷ میلیون و ۳۶۳ هزار تن)، ۷ درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: تولید فولاد وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فریدون طالبی گفت: عشایر گیلان پارسال هزار و ۴۷۵ تن گوشت قرمز تولید کرده اند که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۳۱ تنی داشت.
وی با اشاره به اینکه پرورش دام، تولید گوشت قرمز، شیر، روغن حیوانی، پشم گوسفند، ماست، پنیر و کره نیز از فرآورده‌های دامی عشایر است افزود: عشایر استان گیلان سال گذشته ۵ هزار و ۶۵۶ تن شیر تولید کرده اند که نسبت به سال قبل ۶۸ تن افزایش داشت.
رئیس اداره امورعشایر گیلان گفت: جمعیت عشایری استان پارسال ۲۲ تن عسل، ۲۲۷ تن پشم و ۵۳ هزار جلد پوست گوسفندی هم تولید کرده اند.
فریدون طالبی اضافه کرد: عشایرگیلان همچنین حدود ۵ و ۳ دهم (۵.۳) تن گیاهان دارویی شامل آویشن، گلپر، گل گاوزبان نیز برداشت کرده اند.
وی با اشاره به تولیدات صنایع دستی عشایرگفت: عشایر گیلان ۲۴ هزار و ۵۰۰ مورد صنایع دستی شامل قالی، جاجیم، گلیم، جوراب پشمی، شال و کت و شلوار تولید می‌کنند. 
رئیس اداره امور عشایر گیلان با اشاره به اینکه گیلان هزار و ۵۹۸ خانوار عشایر با ۶ هزار و ۵۴۵ نفر جمعیت مورد تایید سازمان آمار کشور دارد، افزود:بیشترین جمعیت عشایری گیلان در شهرستان‌های غربی استان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین