Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود مهابادی، عصر پنجشنبه پس از برتری سه بر صفر تیمش در برابر تیم سپید رود رشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان تیمم خوب بازی کردند و از اینکه این بازی خانگی را بردیم از آنها تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: در بین نیمه به بازیکنان تیم گفتم که حریف جوان و دونده است به همین سبب باید مواظب باشند و آنها سعی داشتند با پرتاب اوتهای دستی به گل برسند که مدافعان ما در این امر هوشیار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهابادی ادامه داد: در نیمه دوم، بازی بهتری نسبت به نیمه اول برگزار کردیم و توانستیم ۲ گل دیگر بزنیم تا خیالمان از بابت پیروزی راحت‌تر شود.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران در مورد تیم سپید رود رشت هم گفت: این تیم از تیم‌های ریشه دار کشور است و اطمینان دارم با حضور نادر دست‌نشان سر مربی خوب این تیم و تقویت تیمش در دور برگشت رقابت‌ها جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

مهابادی بیان داشت: در نظر داریم چند بازیکن خوب که آزاد باشند برای نیم فصل دوم به خدمت بگیریم.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر صفر مقابل سپید رود رشت به برتری رسید و همچنان به عنوان مدعی باقی ماند.

 در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور

به گزارش خبرکزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تبم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.


مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم