Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه عضو اسبق هیات باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی بانک تجارت به مصاحبه محمد حسین دادکان عضو اسبق هیات مدیره مجموعه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس با یکی از خبرگزاری‌های کشور مبنی بر اقدام قانونی این بانک به منظور وصول مطالبات معوقه پاسخ داد.
در متن این پاسخ آمده است:

 «بانک تجارت در سال 1383 تسهیلاتی را با بازپرداخت و تسویه شش ماهه به باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی پرداخت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک در طول 15 سال در فواصل مختلف چندین بار اقدام به نامه نگاری ، پیگیری صول مطالبات از جمله اقدام قانونی در سال 1396 کرده است که با گذشت 15 سال از پرداخت تسهیلات مذکور و برغم پیگیری های مکرر ، بعضا به سبب اعمال نفوذ ، هیچ پیشرفتی در روند وصول این بدهی حاصل نشد.

بانک تجارت در آخرین مرحله در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هدف صیانت از حقوق سهامداران خود اقدام قانونی علیه اعضای هیات مدیره وقت این باشگاه از جمله آقای محمد حسین دادکان به عنوان یکی از امضاکنندگان مدارک دریافت تسهیلات کرده است.

بدیهی‌است این فرآیند در چارچوب قوانین حقوقی و با هدف صیانت از حقوق مشتریان  و سهامدارن این بانک در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تجارت ورزشی بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود

سعادتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سامانه خودنویس یکی از مهم ترین برنامه های دولتی در حوزه بازار اجاره مسکن به شمار می‌رود که خود  باعث شده بازار مسکن به ثبات و آرامش برسد گفت: بازار اجاره مسکن یکی از مهم‌ترین بازارهایی است که نیاز به ساماندهی داشت که دولت با راه اندازی این سامانه از سال گذشته این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: راه اندازی سامانه خودنویس نقش موثری در کاهش مدت زمان انتظار متقاضیان دارد و از سوی دیگر این اقدام  باعث می شود دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه  شود.

کارشناس سیاست گذاری مسکن اظهار کرد: بازار اجاره مسکن در حال حاضر می‌تواند زمینه را برای بهبود و تقویت قدرت مستاجران فراهم کند و از سوی دیگر این اقدام خود آرامش را به این بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: کاهش حق الزحمه‌های نجومی و همچنین  برچیده شدن دست مشاوران املاک متخلف از دیگر مزایای این سامانه به شمار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401