Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@04:25:20 GMT

اکران فیلم های جشنواره رشد در مدارس بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۴۴۷۵

اکران فیلم های جشنواره رشد در مدارس بندر آستارا

موسوی از اکران فیلم های جشنواره بین المللی رشد در ۱۵۸ واحد آموزشی بندر آستارا خبر داد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های رشد با موضوعات علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در مدارس آستارا اکران می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح ۴۰ عنوان فیلم در ۱۵۸ مدرسه دولتی و غیردولتی این شهرستان اکران می شود، افزود: فیلم های جشنواره بین المللی رشد که به صورت پویانمایی و فیلم سینمایی کوتاه هستند در نمازخانه ها و سالن های اجتماعات مدارس، مساجد مناطق روستایی و سالن اجتماعات کانون پرورشی حضرت امام خمینی(ره) اکران می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: فیلم های چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی رشد به صورت پایلوت در مدارس پروین اعتصامی، خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، عظمت، شهید باقی، شهید علی انصاری، حضرت زینب(س)، توحید، یوسف آبادی، شهید مرحبا، فرندخت، سروش و عصر پیام اکران می شود.

 

موسوی هدف از برگزاری این جشنواره را پر رنگ کردن و اهمیت بخشیدن به نقش فناوری‌های جدید به ویژه فیلم، رسانه‌های تصویری و تولیدات رسانه‌ای عنوان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه این جشنواره در انتقال پیام‌های آموزشی و کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و فرهنگی دانش آموزان از طریق تصویر موثر است،خاطرنشان کرد: فیلم‌های آموزشی با توجه به غنای بالای آن به ویژه در جشنواره بین المللی فیلم رشد می‌تواند یادگیری دانش آموزان را تقویت کرده و یادگیری آنان را ریشه دار کند که این امر برای همه دانش آموزان موثر است.

 

موسوی با بیان اینکه سال گذشته ۳۲ عنوان فیلم در قالب جشنواره رشد برای دانش آموزان اکران شد،گفت: در چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی رشد در ۲۵ درصد مدارس، فیلم ها اکران شدند که امسال در ۱۰۰ درصد مدارس فیلم ها اکران می شوند.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مجلس سامانه فهما اجلاس نماز انتخابات قرآن کریم بودجه فهما جشنواره رشد بندر آستارا مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

(تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود