Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان  در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: از ۲سال پیش مقدمات برگزاری کنکره آیه الله تالهی، پس از کنکره آیت الله آقا نجفی همدانی بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب فراهم شد و همه آثار و دست نوشته‌ها شامل توصیه‌های اخلاقی، دعا‌ها و زیارت ایشان بازآفرینی، بازنویسی و چاپ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله نوری همدانی هم با تاکید بر بزرگداشت مقام علما در قرآن کریم گفت: سیره و روش زندگی علما و محبت آنان در دل و جان مردم جا گرفته و همواره مردم آنان را در زندگی الگوی خود قرار می‌دهند.

آیت الله نوری همدانی در بیان ویژگی‌های معنوی و عرفانی آیت الله تالهی هم گفت: این عالم ربانی فردی بسیار با تقوا و برخوردار از زهد و ارادت و تواضع بود و عرفانی که مدنظر امام خمینی بود در وجود ایشان متصور بود.

او همچنین از نماینده، ولی فقیه در استان همدان خواست علاوه بر نظارت بر حوزه‌های علمیه مسائل و مشکلات معیشتی مردم را رصد و برای رفع آن با کمک و هم اندیشی انسان‌های خیر و نوعدوست بازار و عامه مردم اقدام کند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای سفر دوم دولت و کنگره شهدا اولویت‌های سمنان در سال ۱۴۰۳ است

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست تخصصی کمیته‌های ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت سه‌هزار شهید استان سمنان گفت: دور دوم سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان و همچنین برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، اولویت‌های اصلی و اساسی در استان برای سال ۱۴۰۳ است.

وی بیان کرد: از ظرفیت دور دوم سفر رییس جمهور به استان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی کنگره سه هزار شهید استان به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد شد.

استاندار سمنان اظهارامیدواری کرد که دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در سال ۱۴۰۳ در استان با برنامه‌ریزی لازم به بهترین شکل برگزار شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اولین کنگره سه هزار شهید استان یک جایگاه ویژه در سال ۱۳۹۳ در استان ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری کنگره دوم سطح‌کیفیت و کمیت باید از گذشته فراتررود، افزود: معرفت‌افزایی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی سالم در کنار ارائه کار‌های فاخر و ماندگار از جمله اهداف برگزاری کنگره است.

وی تاکید کرد: ابلاغ برنامه به کمیته‌های ستاد بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان در دستور کار قرار می‌گیرد تا اهداف تعیین‌شده به بهترین شکل محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اشتغال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مولفه‌هایی برای توسعه کردستان
  • تامین کالا‌های اساسی نیمه دوم سال آینده در حال برنامه ریزی است
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان
  • تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا فردا به استان همدان
  • جوجه ریزی شش میلیون و چهارصدهزار قطعه‌ای در سوادکوه شمالی
  • مردم دارایی خود را در دست کلاهبرداران قرار ندهند
  • آمادگی برای سفر دوم دولت و کنگره شهدا اولویت‌های سمنان در سال ۱۴۰۳ است
  • هم اندیشی برای برگزاری بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز قدس
  • نوروز بارانی همراه با رعد و برق در انتظار همدانی‌ها