Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@23:34:08 GMT

محور‌های ۵ استان برفی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۵۳۱

محور‌های ۵ استان برفی است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۱ استان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های استان آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، همدان و محور الموت استان قزوین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان فارس، لرستان، بوشهر، ایلام، قم و محور سوسنگرد-اهواز استان خوزستان مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خاتمه نیز از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محور‌های استان اردبیل خبر داد و افزود: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استان برفی ترافیک جاده ها بارش برف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور