Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:29:10 GMT

سعید ملایی باز هم باخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۸۰۶

سعید ملایی باز هم باخت

سعید ملایی در نخستین مبارزه خود با پرچم مغولستان در همان مبارزه نخست باخت و از دور رقابت‌های «مسترز» چین حذف شد.

به گزارش مهر، این رقابت‌ها روز گذشته با حضور ۴۴۵ جودوکار از ۶۷ کشور به میزبانی چین در شهر «کینگ دائو» آغاز شد. سعید ملایی جودوکاری که بعد از رقابت‌های جهانی توکیو، تصمیم گرفت به ایران بازنگردد، در دومین مبارزه خود بعد خود بعد از خروج از ایران، توفیقی نداشت و خیلی زود حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که دوم آذرماه در رقابت‌های گرنداسلم «اوزاکا» و با نام فدراسیون جهانی با دو شکست برابر «فوجی وارا» و «دی ولت» جودوکاران ژاپن و هلند از دور رقابت‌ها کنار رفته بود، در این مسابقات با پرچم مغولستان به میدان رفت و بعد از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه خود برابر «کریستین پارلاتی» جودوکار ۲۱ ساله ایتالیا با رنکینگ ۲۸ دنیا باخت و حذف شد.

این مسابقات به مدت سه روز در چین ادامه خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سعید مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید