Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه سنندج گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی هستند، بنابراین باید همه با هم هوشیار و آگاه‌تر باشیم. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج،‌ ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: خداوند به همه مسلمانان سفارش کرده که با هم برادر، مطیع و شکرگزار باشند و این عهد را فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دین اسلام خبر و برکت زیادی نصیب مسلمانان کرده و همواره ایمان‌داران را به راه راست هدایت می‌کند، بنابراین باید از دستورات خداوند، پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن تبعیت و منسجم باشیم.

سرلشکر سلامی خطاب به ‌آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان‌ منطقه‌ای‌ ایران: اگر دست از فتنه برندارید‌ منافعتان را به آتش می‌کشیمسردار تنگسیری: مدعیان ملی‌گرایی حاضر به دفاع از کشور در برابر دشمن نیستندفرمانده ارتش: وحدت و انسجام داشته باشیم، دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه بزنند

خطیب نماز جمعه سنندج تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی هستند، بنابراین باید همه با هم هوشیار و آگاه‌تر باشیم.

انتهای پیام/481/ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند

سخنگوی طالبان ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهرک رفح در جنوب غزه از جهان اسلام خواست تا از کشتار جمعی مسلمانان در غزه جلوگیری کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهرک رفح، نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی برخلاف تمام اصول بین‌المللی به جنایت بزرگی دست زد و با بمباران بی رحمانه، مسلمانان فلسطینی را هدف قرار دادند.

وی افزود: امارت اسلامی افغانستان این عمل را جنایت جنگی و کشتار جمعی مسلمانان فلسطینی می‌داند و یکبار دیگر از جهان اسلام و سایر کشورها می‌خواهد جلو این فاجعه را بگیرند و از هر راه ممکن تلاش کنند مواد غذایی، دارو و کمک‌های بشری به مسلمانان محاصره شده غزه برسد.

طالبان: دولت فلسطین باید در سرزمین تاریخی‌شان تشکیل شودمعاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنندطالبان: در فلسطین مسلمانان نسل کشی می‌شوند

مجاهد تصریح کرد: متأسفانه تاکنون دولت‌های تأثیرگذار منطقه و جهان نتوانسته‌اند جلو نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را بگیرند و نبود اقدامات مؤثر در این خصوص باعث شده است که رژیم صهیونیستی یکبار دیگر پیشنهاد صلح حماس را رد نموده و به بمباران وحشیانه مسلمانان مظلوم و اشغال اراضی آنان ادامه بدهد.

سخنگوی طالبان خاطرنشان کرد: شهرک رفح آخرین شهر در جنوب غزه است و در آن در جریان شش ماه جنگ و بمباران 1.4 میلیون مسلمان فلسطینی آواره شده از شمال غزه، غزه مرکزی و خان یونس در شرایط دشوارساکن شده‌اند و در ترس و وحشت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حدیثی جعلی از امام زمان(عج) درباره کتاب مهم شیعه
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • چرا حج امسال حج برائت است؟
  • برگزاری همایش شیخ کلینی درمشهد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم