Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری  امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: براساس وقایع تاریخی مشخص شده‌است که هر کشوری به آمریکا و اروپا اتکا کند با شکست و خیانت مواجه می‌شود و به جای پیشرفت، پسرفت می‎‌کند و در یک طراحی جنایتکارانه براندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا ایران حرکتی بر مدار توکل به خدا، اسلامیت و اتکا به ملت پیدا می‌کند و هدایت‎های رهبری تجلی پیدا می‌کند، دشمنان با دسیسه کشور را به آشوب می‌کشند، ولی تا اتکا به، ولی فقیه، ولایت‌مداری، وحدت و نیرو‌های مملکت است ایران قوی و پیشرفته مشت محکمی به دهان بیگانگان خواهد زد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: اتحادیه اروپا همراه با ظلم و ستم جهانی با هدایت‌های پشت پرده آمریکا علیه ایران در سازمان ملل و محیط‌های سیاسی اقتصادی فعال شده‌است و گذشته از اینکه تعهدات برجامی را انجام نمی‎دهد ایران را محکوم به متعهد نبودن به برجام می‌کند.

صفایی بوشهری گفت:  ایران بسیار قوی تر از آن است که با حرکت‌های آشوب‌گرانه استعماری دچار بحران شود.‌

او ادامه داد: تنها راه ایران اجرای هدایت‌های رهبری واقتصاد مقاومتی و اتکا به نیرو‌های نخبه، انقلابی و جوان ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در ارتباط با برخی گرانی‌ها بیان کرد: مسئولان گرانی‌های کاذب را کنترل و مردم نیز به کمک هم در عرصه اقتصادی همت کنند تا نرخ جنس‌ها به صورت تصاعدی و غیر معقول گران نشود.

صفایی بوشهری در ارتباط با سهمیه بنزین مناطق ساحلی گفت: صیادان قشری زحمتکش هستند که باید سهمیه بنزین آن‌ها بزودی تامین شود.

او افزود: در این زمینه استانداری و دریابانی تبوشهر لاش کردند و به هیات دولت نامه نوشتند، ولی با این وجود انتظار داریم سهمیه بنزین قایق‌ها هر چه زودتر تامین شود تا صیادان دچار مشکل معیشت نشوند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در ارتباط با نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات گفت: داوطلبان قانون‌مداری و اخلاق را رعایت کنند و برای مجلسی است که می‎خواهد قانون‌گذار باشد اول کسی که باید قانون را رعایت کند، داوطلبان هستند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: این شبکه آبیاری یکی از مهم‌ترین مناطق تولید کننده خرما در استان بوشهر است و تامین به موقع و با حجم مناسب آب، موجب افزایش کمی و کیفی این محصول خواهد شد.

عبدالطیف عباسی نژاد افزود: روش‌های سنتی آبیاری شامل غرقابی موجب بهره وری پایین آب در دسترس کشاورزان می‌شود و با توجه به کاهش ۵۴ درصدی بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته، باید این روش‌ها اصلاح شود.

وی گفت: فرآیند آبیاری بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار اصله نخل پس از اتمام گرده افشانی آغاز و تا پیش از فصل برداشت محصولات ادامه خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر عنوان کرد: از کشاورزان می‌خواهیم با توجه به کاهش ۶۶ درصدی آبگیری سد رییسعلی دلواری در مقایسه با سال گذشته، ضمن رعایت الگوی مصرف و افزایش بهره وری آب در دسترس، نهایت همکاری در فرآیند آبیاری را داشته باشند تا آب با حجم و زمان بندی برنامه ریزی شده در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

عباسی نژاد با اشاره به رو به پایان بودن آبیاری دیگر شبکه‌های پایاب سد رییسعلی دلواری گفت: به صورت همزمان با آبیاری در شبکه آبپخش، روند توزیع آب در شبکه‌های آبیاری شبانکاره، کلل و حاشیه رودخانه حله نیز طبق تقویم آبیاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تعهدات تامین نیاز‌های زیست محیطی رودخانه شاپور، رودخانه حله و تالاب حله از محل رهاسازی سد رییسعلی دلواری و تنظیم در بند بصری نیز به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی