Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره اقامه نماز افزود: اگر می‌خواهیم جامعه از آفت‌های اخلاقی مصون باشد باید همه در برپایی نماز نقش موثر داشته باشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: این روز فرصت مناسبی است که از تمام ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: تعامل حوزه و دانشگاه در بخش‌های آموزشی و پژوهشی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلیم عبادی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته حمل و نقل افزود: به برکت انقلاب اسلامی وضعیت حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی در هرمزگان مطلوب و هرمزگان جز برجسته‌ترین استان‌ها در این زمینه است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس خواستار تنوع رشته‌های دانشگاهی در استان شد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های حمل و نقل در این استان ضروری است که رشته حقوق حمل و نقل در دانشگاه‌های استان تدریس شود.

او با اشاره به آثار مخرب طلاق در جامعه گفت: مراکز مشاوره در استان با برنامه ریزی دقیق و اساسی برای حفظ بنیان خانواده تلاش کنند تا شاهد جدایی‌های کمتری در استان باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نمازجمعه خطیب نماز جمعه نماینده ولی فقیه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کتاب «رضای انقلاب» عصر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در تالار اندیشه سوره مهر انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این‌مراسم گفت: در تولید محتوا و منابع فرهنگی اقدامات خوبی انجام و در جایگاه مطلوبی هستیم اما نقص ما در فرآوری و ارایه تولیدات فرهنگی است.

وی افزود: همانطور که اگر در مواد معدنی ارزش افزوده نداشته باشیم موفق نیستیم. موضوعات فرهنگی نیازمند فراوری است و در بهره‌وری از کانی‌های غنی معنوی و فکری نقص داریم و باید برای جبران این نقص فکر کرد. ما در بهره‌وری معنوی هم مشکل داریم و باید برای آن نیز فکر کرد. اندکی بهره وری در حوزه های انرژی و نفتی و مانند آن بسیاری از مشکلات کشور را برطرف می‌کند. در حوزه فرهنگی همانگونه‌که در تولید توجه می‌کنیم باید به بهره وری از این تولیدات و برداشت از آن اقدام کنیم. ما چهره های بزرگ فرهنگی داریم اما در جامعه از آثار چنین چهره هایی بهره برداری نمی‌کنیم و از آثار و برکات انها بهره‌مند نیستیم. این چهره‌ها را باید بشناسانیم و منش آنان را در جامعه ساری و جاری کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان گفت: قلب سلیم، صداقت، صراحت و شجاعت از ویژگی‌های بارز حجت الاسلام مطلبی است. تبعیت محض از ولایت از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

حجت‌الاسلام سعید فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب هم در این‌مراسم گفت: ممکن نیست کسی که در حوزه انقلاب کار می‌کند حجت اسلام مطلبی را که امام جماعت مسجد ابوذر بوده، نشناسد.

وی با بیان سوابق ۷۰ ساله انقلابی این چهره فرهنگی گفت: برای نگارش کتاب سوالات و موضوعات متعددی مطرح و نکاتی بیان شد که با لحن ساده و بیانی شیوا به رشته تحریر درآمدند و در ۷ فصل از جمله زندگینامه ، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبرها تدوین شدند.

فخرزاده گفت: حجت‌الاسلام مطلبی، الگوی متعالی چهره‌های فرهنگی و انقلابی است. معرفی چنین چهره هایی امر به معروف در جامعه است و این مهم با رونمایی از کتاب رضای انقلاب محقق شد.

کد خبر 6098576 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند