Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:35:59 GMT

ایران گامهای بزرگی در زمینه علوم مختلف برداشته است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۱۲۹۰

ایران گامهای بزرگی در زمینه علوم مختلف برداشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: دشمنان می خواهند ایران را تسلیم کنند و این خوابی است که هرگز تعبیر نمی شود.

وی بیان داشت: ایران کشوری آزاد انقلابی و متدین است و دشمنان هرگز به آرزویشان نخواهند رسید.

حجت الاسلام حسینی افزود: این جنایتکاران در میان متحدین ایران آشوب ایجاد کردند و حتی آن را به داخل کشور کشاندند و عده ای فریب خورده را به میدان و خیابان آورده و امنیت کشور را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اینها تخریب کردند، آتش زدند اما ملت ایران بیدار است و مسئولان هوشیار و رهبر ما آگاه است و همه دست با دست هم دادند و آشوب را خاموش کردند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مولای عالم امیر المومنین(ع) در زمینه تقوا فرمودند "با تقوا مرضهای خود را مداوا کنید"، گفت: بوسیله تقوا باید امراض روحی انسان همچون تکبر، خود برتر بینی و حسد را درمان کرد.

وی اظهار داشت: تکبر گناهی است که شیطان را از درگاه خدا راند، حسد مرضی جانکاه است که مثل خوره روح فرد حسود را می تراشد و حرص نیز آدم را از بهشت راند.

حجت الاسلام حسینی افزود: وقتی انسان پاک و پرهیزگار باشد از این امراض دور می شود.

وی اظهار داشت: دوستان خدا کسانی هستند که از دنیا طلبی بیزار هستند نه به داشتنش خوشحال و نه نسبت به از دست دادنش ناراحت هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: انسان خداجو اسیر مادیات نیست و کسی که پشتیبانی چون خدا دارد از هیچ خطری احساس ترس نمی کند و اولیای خدا کسانی هستند که باور دارند تکیه گاهشان خداست.

وی تصریح کرد: مومن با تقوا چون خدا را دارد ترس و خوف ندارد و اولیای خدا، دوستان خدا ترسی بر آنها نیست چون ایمان دارند و پرهیزگار هستند.

وی اظهار داشت: تقوا یعنی یک فرد متکبر، حسود مردم آزار و مال مردم خور نباشد و تقوا انسان را در خطرات حفظ می کند و اولیای خدا هرگز ایمان را فراموش نمی کنند.

کد خبر 4796522

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج امام جمعه یاسوج سید علی اصغر حسینی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه در حاشیه کلنگ زنی یک طرح آموزشی دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌های و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وی افزود: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

زلفی‌گل عنوان کرد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم ابراز کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴ و نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج از برنامه‌های این سفر است.

همچنین نشست آمایش آموزش عالی با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها، نشست با اعضای هیات علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است