Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لیلا آژیر مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کردستان در نشست هم اندیشی با بانوان صنعت آب و برق استان گفت: مفتخر هستیم که در هفته آتی میزبان وزیر نیرو باشیم و امیدواریم که حضورشان بیش از پیش مایه خیر و برکت برای این استان باشد.

اوافزود: وزارت نیرو عملکرد بسیار خوبی را در صنعت آب و برق استان داشته واگر مروری بر خدمات و تاثیرات متقابلی که پروژه‌های صنعت آب و برق بر خانواده‌ها و زندگی زنان دارد داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید که نقش زنان در مدیریت مصرف خانواده بی بدیل است و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژیر با استقبال از پویش هر هفته الف ـ ب ـ ایران با اهداف ملی، افزایش امید و اعتماد اجتماعی، خاطر نشان کرد: پروژه‌های وزارت نیرو با ایجاد بستر مناسب در زمینه‌های تامین و انتقال آب شرب و کشاورزی سالم و پایدار، توسعه شبکه‌های انتقال و توزیع برق در کل استان خصوصا در روستا‌ها و مهاجرت معکوس تاثیرات قابل توجهی داشته است.

بشرا سروش مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در جریان معرفی این طرح عنوان کرد: وزارت نیرو پویشی را در سراسر کشور آغاز کرده که با تکیه بر توان و همت متخصصان ایرانی، قرار است تا پایان سال جاری، ۲۲۷ پروژه آب و برق با اعتبار ۳۳۰ هزار میلیارد ریال در ۳۱ استان کشور به بهره برداری برساند.

سروش اظهار داشت: در این راه پرفراز و نشیب نباید نقش پررنگ بانوان این سرزمین را چه در صنعت آب وبرق و چه در خانواده نادیده گرفت.

او افزود: امید است که همکاری و همدلی تمامی اقشار جامعه خصوصا کارکنان زحمتکش صنعت آب و برق بتوانیم در راستای تحقق دستاورد‌های اهداف این پویش ملی، گامی بلند برداریم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که اخبار رسمی کالابرگ را فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: هرگونه خبر رسمی در این زمینه فقط از طریق مراجع رسمی یا سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار در این زمینه، از هموطنان خواست به‌منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 747425

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار