Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@07:05:30 GMT

قسمت سوم «تنها در خانه» با بازیگران جدید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۰۴۰

قسمت سوم «تنها در خانه» با بازیگران جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را قرار است «دن مازر» با فیلمنامه‌ای از خودش و «استریتر سیدل» کارگردانی کند و تاکنون «آرکی یتس»، «الی کمپر» و «راب دلانی» به عنوان بازیگران این پروژه سینمایی انتخاب شده‌اند.

گفته می‌شود «آرکی یتس» قرار نیست در این فیلم در نقش شخصیت معروف به نام «کوین» در قسمت اصلی بازی کند بلکه شخصیتی جدید در شرایط مشابه با فیلم اول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم اصلی «تنها در خانه» محصول سال ۱۹۹۰ میلادی، «مکالی کالکین» در نقش کودکی به نام کوین بازی می‌کند که به طور اتفاقی و با سفر خانواده‌اش به پاریس برای گذراندن تعطیلات در خانه تنها می‌ماند و باید از خانه در مقابل دو سارق با بازی «جو پشی» و «دنیل استرن» محافظت کند.  

قسمت اول «تنها در خانه» به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و فروش جهانی بالغ بر ۴۷۶ میلیون دلار را رقم زد که ۲۸۵ میلیون دلار آن در سینماهای آمریکا حاصل شد و در سال ۱۹۹۲ نیز قسمت دوم این فیلم با عنوان «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» ساخته شد که این فیلم نیز عملکرد درخشانی در گیشه داشت.  قسمت جدید فیلم «تنها در خانه» را «هچ پارکر» و «دان ویلسون» تهیه‌کنندگی خواهند کرد و اولین پروژه سینمای کمپانی فاکس قرن بیستم آن را تهیه‌کنندگی می‌کند تا از طریق سرویس دیزنی پلاس (رقیب جدید نتفلیکس و آمازون) عرضه شود.
 

کد خبر 469481 برچسب‌ها سینمای جهان سینما اسکار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان سینما اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه قیلچ، پنجاه و هفتمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «قلیچ» به کارگردانی مصطفی پوریا نوری و تهیه‌کنندگی احسان اطمینان اختصاص دارد.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محمد بزرگ نویسنده و منتقد سینما، احسان اطمینان تهیه‌کننده مستند و پوریا نوری کارگردان اثر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6098523 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی