Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@00:05:09 GMT

#سورپرایز

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۵۳۴۶

#سورپرایز

وزیر جوان ارتباطات که هفته پیش گفته بود پنجشنبه برای مردم یک سورپرایز دارد از پست پلاس در توئیتر و اینستاگرامش رونمایی کرد. یعنی ارسال بسته پستی با پهپاد و موتور برقی. این خبر واکنش‌های زیادی همراه داشت و کاربران زیادی تا دیروز با هشتگ سورپرایز یا از این طرح استقبال کردند یا با سورپرایز آذری جهرمی شوخی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعضی‌ها هم مخالف جدی بودند. یگانه خدامی

 آذری جهرمی هم نوشت که توئیت‌ها و واکنش ها را خوانده و بعضی‌هایشان را هم بازنشر کرد. این واکنش‌ها را بخوانید: «‏چرا آقای ‎وزیر جوان برای مردم ‎سورپرایز داشت؟ مگه نباید می‌گفت ‎شگفتانه؟»، «‏زنگ زدم سوپرمارکت خرید کنم، پهپاد نداشت که هیچ گفت جمعه‌ است پیک‌ها هم نیومدن خودتون باید بیایید خریدتون رو ببرید. همه‌ش وعده وعید بود که»، «‌‏امروز یه جعبه یه دفعه از آسمون افتاد تو‌ کوچه‌مون خورد تو سر پسر همسایه‌مون. اوپس!»، «‏یک سؤال. بار ترافیکی که حمل‌و‌نقل پستی داشت مگه چقدر بود؟ تازه بیشترش که با موتوره و سؤال دیگه اینکه حالا بین این پهپاد‌های پست اگه پهپاد دیگه تو آسمون باشه که از قضا واسه ما نباشه کی میتونه تشخیص بده؟»، «در شرایطی که توئیتر، تلگرام، یوتیوب، فیس‌بوک و... فیلتر هستند، اینترنت کشور و ارتباط با دنیا یک هفته قطع بوده و بیم قطع شدن دوباره آن می‌رود، باید هم رساندن یک بسته توسط پهپاد با پشتیبانی یک تیم ۱۰ نفره و تجهیزات و بی‌سیم و... به دست وزیر ارتباطات کشور برای مردم سورپرایز باشد.»، «‏حالا همتون سورپرایز رو مسخره کنید ولی من اون روزی رو میبینم که همتون صف می‌کشید با پهپاد براتون بسته پستی بفرستن و فیلم و عکسشو استوری کنید. سرگرمی خوبی ساختن»، «من می‌خوام حلقه نامزدم رو با پهپاد براش بفرستم و ازش خواستگاری کنم»، «‏به نظرم ‎پست پهپادی یک نوآوری و حرکت روبه جلویی در پست بود کاش خیلی به دید منفی نبینیم.‎شرکت پست با تیم جوانش حتماً بیشتر خواهد درخشید
و ای کاش تمامی دستگاه‌ها همین اندازه به‌سمت جلو حرکت کنند»، «‏این ‎پست پلاس اگه واقعاً خوب و مفید باشه و قابل دسترس برای همه کار قشنگیه که چرا همیشه می‌خوایم اینجور کارهای نو رو بزنیم؟»، «‏استفاده از ‎سورپرایز برای چنین چیزی و برای ملتی که سردرگریبان و آزرده‌ست کج‌سلیقگی بود، چون ذهن‌ها رو در شرایط روز می‌برد به سمت آزادی اینترنت و... اما سورپرایز به کنار اگر این داستان ‎پست پلاس اجرایی بشه حرکت خفنی بوده؛ ولی به درد حال‌و‌هوای امروزمون نمی‌خوره.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد