Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:16:47 GMT

۱۵ واحد تولیدی راکد درقم فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۳۴۶

۱۵ واحد تولیدی راکد درقم فعال شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود سیجانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم،اظهار کرد: با به راه افتادن چرخه تولید دراین واحدها، درمجموع برای ۲۸۰ تن فرصت شغلی ایجاد شد.

او افزود: این واحد‌ها درزمینهٔ تولید صنایع غذایی، کفش و دمپایی، محصولات پلاستیکی، فلزی، شیمیایی، سلولوزی و صنایع معدنی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حفظ واحد‌های تولیدی موجود و بازگرداندن واحد‌های راکد به چرخه فعالیت از مهمترین راهبرد‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت قم است و این موضوع درجلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به‌صورت مستمر رصد خواهد شد.

سیجانی گفت: بازدید مسئولان استان از واحد‌های صنعتی به‌صورت منظم ادامه دارد و با برگزاری جلسات میدانی درمحل استقرار واحد‌ها در خصوص راهکار‌های رفع مشکلات آن‌ها، تصمیم‌های لازم گرفته می‌شود.

او بیان کرد: برای حمایت از بخش تولید، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۴۱ واحد صنعتی با تثبیت اشتغال سه‌هزار و ۱۶۱ تن برای دریافت تسهیلات موردنظر خود به مبلغ سه هزار و ۶۸۳میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند.

او ادامه داد: علاوه بر تلاش‌های صورت گرفته برای حفظ واحد‌های صنعتی موجود و بازگرداندن واحد‌های تولیدی راکد به چرخه فعالیت، سازمان صنعت و معدن و تجارت قم از هرگونه سرمایه‌گذاری جدید در بخش صنعت استان استقبال می‌کند.

قم در حال حاضر دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خور آباد، دستجرد، سیرو و طغرود است و ۲.۸ درصد صنایع کشور با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۵۳ هزار تن و سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۱هزار میلیارد ریال در این استان فعال است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن تجارت استان قم شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل