Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@00:43:34 GMT

زیبا کلام اصولگرا هم نظر با زیبا کلام اصلاح طلب

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۴۳۱

زیبا کلام اصولگرا هم نظر با زیبا کلام اصلاح طلب

خرداد: سعید زیباکلام برادر صادق زیباکلام که گرایش تند اصولگرایی دارد در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.


به گزارش خرداد ، سعید زیباکلام در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا براساس فراخوان شورای ائتلاف اصولگرایان برای ثبت نام آمده‌ است یا مستقل، گفت: خیر، به صورت مستقل آمده‌ام و هیچ حزبی را قبول ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر کدام حزب است که بشود سلامتشان را تایید کرد؟ من به این احزاب اعتقادی ندارم.
زیباکلام درباره مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه گفت: به نظر من، در انتخابات این دوره نسبت به دوره های گذشته مشارکت کمتری را شاهد خواهیم بود، به دلیل اینکه عملکرد مجلس جاری جالب نبوده و در مجموع مردم از عرصه سیاست دل‌مرده‌تر شده‌اند و می‌گویند منافع ما تامین نمی‌شود.
او در پاسخ به این سوال که اینکه اصولگرایان بر این باور هستند که پیروز میدان می‌شود بخاطر مشارکت محدود مردم است یا نه، اظهار داشت: من خیلی محاسبه نکرده ام و برای این موضوع فسفر نسوزاندم که با مشارکت کم یا زیاد مردم در انتخابات، نتیجه به نفع کدام جناح است و برای من این موضوع مهم نیست. بیشتر آرمان‌های خودم و خواست های مردم مهم است. اینکه مجلس جای رانت بازی و غارتگری نیست.
وی با بیان اینکه باید مجلس را به جایگاه خود برگردد گفت: امیدوارم بتوانیم در این دوره مجلس را به جایگاه قانونی خود برگردانیم. باید اولویت در مجلس آینده مبارزه با غارتگران بیت‌المال و مقابله با شبکه‌های مافیایی و... باشد.
زیباکلام تصریح کرد: قوه قضاییه به سهم خودش وظیفه دارد، اما همه نهادهای حکومتی به ویژه مجلس نقش مهم و تعیین کننده‌ای در برابر مبارزه با فساد دارند. برچسب ها: سعید زیباکلام ، زیباکلام

منبع: خرداد

کلیدواژه: سعید زیباکلام زیباکلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه تشریح کار‌ها و اقدامات  سبب خوشنودی و رضایت بیشتر مردم می‌شود،گفت:: اقدامات مؤثر صورت گرفته در کشور باید برای مردم تشریح شود و مسئولان به مطالبات مردمی بیش از پیش توجه داشته باشند.

آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همچنین امروز با استاندار سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت