Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آرسنال پس از پایان همکاری با اونای امری در پی به خدمت گرفتن سرمربی کنونی ولورهمپتون است. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» اونای امری که اخیراً از سمت سرمربیگری آرسنال اخراج شد، پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال اورتون را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می‌شود سرمربی پیشین تیم‌های سویا و پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی از چین را رد کرده است و به نظر به دنبال گزینه‌ای بهتر برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در اروپاست.

پس از اخراج مارکو سیلوا از سمت سرمربیگری اورتون، هدایت این تیم به طور موقت به دانکن فرگوسن سپرده شده اما مدیران این باشگاه به دنبال استخدام سرمربی جدید و نامداری هستند و حتی از کارلو آنچلوتی هم به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر آنها نام برده شده است.

همین نشریه انگلیسی خبر داد که باشگاه آرسنال پس از قطع همکاری با اونای امری در پی نتایج ضعیف، به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت توپچی‌های لندن هستند و در این راستا اصلی‌ترین گزینه مدیران این باشگاه نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی فعلی ولورهمپتون است.

آنچلوتی در یک‌قدمی نیمکت آرسنال/ محرومیت کارلتو از بازگشت به سری A تا پایان فصل

طبق این گزارش، مدیران باشگاه آرسنال قصد دارند مذاکرات رسمی خود را با این سرمربی پرتغالی آغاز کنند، این در حالی است که نونو یکی از 12 سرمربی‌ای است که مدنظر این باشگاه انگلیسی است اما شانس سرمربی ولوز برای احراز این پست بالاتر از دیگر گزینه‌هاست.

تیم‌های آرسنال و اورتون در حال حاضر به ترتیب با 22 و 17 امتیاز در رده‌های نهم و چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس اونای امری اورتون آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اونای امری اورتون آرسنال لیگ برتر انگلیس اونای امری اورتون آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد

سر جیم رتکلیف به دنبال سرمربی‌ای است که فارغ از هر چیزی با تمرینات و جنبه‌های تاکتیکی باعث پیشرفت منچستریونایتد شود.

طرفداری | مت لوتون، خبرنگار معتبر تایمز تایید کرد که منچستریونایتد در صورت قطع همکاری با اریک تن هاخ به سراغ توماس توخل خواهد رفت. 

به گزارش تایمز؛ منچستریونایتد تا این لحظه آینده اریک تن هاخ را مشخص نکرده است. فصل دوم مرد هلندی ابهامات بزرگی پیرامون جایگاه او ایجاد کرده و باشگاه پس از فینال اف‌ای کاپ تصمیمش را برای قطع همکاری یا اخراج اعلام خواهد کرد. مطابق یافته‌های منابع آگاه، توماس توخل در لیست شیاطین سرخ برای جانشینی تن هاخ حضور دارد. سرمربی آلمانی بایرن مونیخ که با این باشگاه قطع همکاری می‌کند، گزینه چندان گران‌قیمتی برای منچستریونایتد محسوب نمی‌شود. توخل که در سال 2022 توسط چلسی اخراج شده بود، تمایل دارد بار دیگر در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد. 

در مورد اختلاف توماس توخل با مدیران چلسی و بایرن مونیخ نگرانی‌هایی وجود دارد اما سر جیم رتکلیف در ساختار جدید منچستریونایتد قدرت سرمربی را کاهش داده است. با ورود دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی، سرمربی تنها روی فاز فنی تیم تمرکز می‌کند. با محدود شدن اختیارات مربی، انتظار می‌رود این مشکل در اولدترافورد رفع شود. با وجود ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، سناریوی ادامه همکاری با اریک تن هاخ نیز همچنان وجود دارد. انتقال یک سرمربی جدید می‌تواند منابع مالی منچستریونایتد برای نقل و انتقالات را کاهش داد. توخل در واکنش به شایعات رسانه‌ها ترجیح داده است فعلا سکوت کند. 

پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس