Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان گفت: اگر ایران و فدراسیون بین‌المللی از ما حمایت کند می‌توانیم بعد از ایران به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره آموزش مربیگری درجه C ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی روزهای 16 تا 21 آذرماه در آکادمی فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، هندوستان، عراق، پاکستان، ترکیه، روسیه و بلاروس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکر علی خان، مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان در این خصوص اظهار داشت: قبلا هم به ایران آمده بودم؛ از 2006 در مسابقات زیادی شرکت کرده‌ام و مسابقات داخلی زیادی را هم در پاکستان برگزار کرده‌ایم. این رشته طرفداران زیادی در پاکستان دارد و اگر بتوانیم مربیان خوبی تربیت کنیم می‌توانیم از سال‌های آینده با تیمی کامل در مسابقات زورخانه‌ای شرکت کنیم.

وی ادامه داد: این رشته آینده خوبی دارد؛ اگر ایران و فدراسیون بین‌المللی از ما حمایت کند می‌توانیم به یکی از قدرت‌های ورزش زورخانه‌ای تبدیل شویم. اینقدر ظرفیت و پتانسیل در پاکستان و در شهر پیشاور که من زندگی می‌کنم داریم که اگر حمایت شویم می‌توانیم بعد از ایران به قدرت اصلی این رشته تبدیل شویم.

مربی و ورزشکار رشته زورخانه‌ای از پاکستان گفت: با صحبتی که با وزارت ورزش پاکستان داشته‌ام آنها موافقت خود را برای در اختیار گذاشتن یک زمین برای ساختن زورخانه اعلام کرده‌اند و اگر فدراسیون بین‌المللی و ایران برای ساخت زورخانه کمک‌های لازم را داشته باشند می‌توانیم زمین این کار را از طریق وزارت ورزش پاکستان دریافت و به ساخت زورخانه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پاکستان ترکیه روسیه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»