Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:38:58 GMT

فلیک:تا پایان سال موظف به کسب 3 برد هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۸۱۴

فلیک:تا پایان سال موظف به کسب 3 برد هستیم

سرمربی موقت تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید به کمک شاگردانش برای کسب 3 پیروزی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌هانس دیترفلیک تا چند هفته قبل روی نیمکت بایرن می‌نشست و به عنوان دستیار دوم به «نیکو کواچ» کمک می‌کرد اما وقتی سرمربی کروات به خاطر نتایج ضعیف در فصل جاری از کار برکنار شد،‌ او به صورت موقت  مسئولیت فنی باواریایی‌ها را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک 54 ساله هفته قبل با کسب پیروزی خانگی مقابل تاتنهام،‌ برای بایرن رکورد 6 برد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

وی که تیمش را هم اکنون در رده هفتهم جدول بوندس‌لیگا با 24 امتیاز می‌بیند، شاگردانش را ملزم کرده تا از 3 بازی باقیمانده سال 2019 امتیازات کامل بگیرند.

فلیک اظهار داشت: برنامه ما تا پایان سال، کسب برد در 3 بازی باقیمانده است.

وی ادامه داد: البته دست‌یابی به این خواسته،‌کار راحتی نیست اما کسب 3 برد را برای خود هدف قرار داده‌ایم.برای ما مهم این است که منظم باشیم و با درک بالا بازی کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال بایرن تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد