Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@21:13:55 GMT

پول استراماچونی را از حساب شخصیم پرداخت کردم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۹۹۹۸

پول استراماچونی را از حساب شخصیم پرداخت کردم

به گزارش صدای ایران، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت آندره‌آ استراماچونی گفت: مطالبات استراماچونی به مبلغ ۱۶۰ هزار یورو را به سرکنسولگری ایران در ترکیه دادیم تا به سفارت ایران در ایتالیا انتقال داده شود. استراماچونی روز گذشته حساب جدیدی باز کرد و فکر کنم صبح دوشنبه پول او وصول خواهد شد و در حسابش می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشاور ورزشی ما در شهر رُم است تا با وکیل استراماچونی صحبت کند. او دو بحث داشت که نخست قراردادش از دو سال تبدیل به یک سال شود و دوم اینکه مطالبات او ۱۰۸ هزار یورو نبوده و ۱۶۰ هزار یورو است که من این پول را از حساب شخصی خودم پرداخت کردم. به تعهدات خودمان عمل کرده و فکر کنم استراماچونی به استقلال بازگردد. در این میان، عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه زحمت زیادی کشید، وزیر ورزش و جوانان نیز از صبح تا غروب پیگیر بازگشت استراماچونی بودند.
سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به بحث اختلاف استراماچونی با او گفت: در عمرم یک‌بار بیشتر استراماچونی را ندیدم. در شأن هیئت مدیره نیست که به سرمربی بگوید چه کار کند. فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه با سرمربی در ارتباط بوده و صحبت‌هایی که بین آنها رد و بدل می‌شده، در هیئت مدیره مطرح می‌شد.
استقلال در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر امروز به مصاف شاهین شهردای بوشهر خواهد رفت و این برای دومین بار است که آبی‌پوشان بدون سرمربی بازی خواهند کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران استقلال تهران استقلال باشگاه استقلال اسماعیل خلیل زاده آندره آ استراماچونی استراماچونی سفارت ایران عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک