Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: شطرنج بازان خراسان رضوی در مسابقات جام وحدت آذربایجان در تبریز درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا پاشانجاتی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات جام وحدت آذربایجان از 19 تا 22 آذرماه و با حضور جوانان و پیشکسوتان شطرنج خراسان رضوی در تبریز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها مسعود مشایخان، محمود پاسبان، مهدی عصارزاده، آرمین صفر نژاد و نازنین فاطمه عصار زاده از خراسان رضوی در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی عنوان کرد: نازنین فاطمه عصار زاده در درجه داران زیر 1400قهرمان شد، آرمین صفرنژاد در رده سنی زیر 10 سال رتبه دوم و مهدی عصارزاده در رده سنی زیر 16 سال رتبه سوم را کسب کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان خراسان رضوی رقابت مشهد شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳