Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت طهماسبی در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته «پژوهش» همچون سال‌های گذشته، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک به میزبانی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور از امروز آغاز به کار کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه وجود دارد که از این تعداد ۲۵ غرفه مربوط به مراکز پژوهشی، ادارات و شرکت‌های ۳ شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک هستند و ۱۵ غرفه نیز مربوط به انجمن‌های علمی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز شنبه تا چهارشنبه ۲۷  آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

وی در ادامه حرکت بر روی مرزهای دانش، حل مشکلات در سطح ملی و بین المللی و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: مردم با پژوهش و اهمیت آن در موفقیت آشنایی چندانی ندارند؛ بنابراین یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنایی عامه مردم و به ویژه قشر دانش آموزان با پژوهش است تا با ایجاد میل و رغبت در آنها، به سمت پژوهش سوق داده شوند.

طهماسبی با تأکید بر ضرورت حضور مسئولان در این نمایشگاه به منظور سرمایه گذاری بر روی طرح‌های پژوهشی، عنوان کرد: آیین تجلیل از پژوهشگران برتر نیز ساعت ۱۰ روز چهارشنبه با حضور مسئولان سه شهرستان دزفول، شوش و اندیمشک در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، ۲۵ آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز پژوهش نام‌گذاری شده است.

کد خبر 4797064

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول هفته پژوهش حوزه هنری خوزستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی و جنایت آن علیه مردم بی گناه است.
محمدرضا حسین نژاد افزود: محتوای این موزه باید از طریق رسانه و فضای مجازی برای استفاده حداکثری اطلاع رسانی شود.
وی در ادامه گفت: جوانان باید از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به ملت ایران مطلع شوند، اینکه چگونه ثروت جامعه در انحصار درصد کمی از جامعه بود و فاصله طبقاتی در آن دوران بیداد می‌کرد.
استاندارخراسان شمالی با تاکید بر فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، یادآور شد: مدیران شهرستانی زمینه را برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه عبرت فراهم کنند و وقایع گذشته برای آنان بازگو شود.
این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ماشین سرکوب حکومت پهلوی و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تصویرسازی زندان‌های پیش از انقلاب که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود