Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانش‌آموزی که در دبیرستان نمونه دولتی منطقه ۲ آموزش و پرورش برگزار شد در این باره اظهار کرد: این کیک‌ها لزوما در مدرسه یافت نشده و در برخی استان‌ها داخل بعضی از کیک‌ها قرص‌هایی قرار داده شده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این کار در فرآیند تولید اتفاق نیفتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این قرص‌ها تغییر شکل و رنگ نداشته‌اند، بنابراین در فرایند تولید وارد کیک‌ها نشده بود و با توجه به این شرایط توصیه ما به همه مدارس این است که بوفه‌های مدارس منحصرا از مراکز رسمی توزیع، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را خریداری کنند. 

حاجی میرزایی ادامه داد: همچنین باید اولیاء هم این اقلام را کنترل کنند، زیرا خوراکی‌هایی که چنین تغییراتی در آن ایجاد شده قابل مشاهده بوده و به سرعت کاملا قابل دسترسی است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، مسئولان امنیتی در صدد پیدا کردن عوامل این کار هستند.

وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت پرداخت حق التدریس‌ها نیز بیان کرد که هدف ما این است که هیچ پرداختی در آموزش و پرورش به تعویق نیفتد. خوشبختانه برای سال گذشته تمهیدات لازم انجام شد و برای امسال نیز هماهنگی‌هایی انجام شده است تا در ماه‌های آینده بتوانیم به سرعت کاستی‌های قبلی را جبران کنیم.


وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه می پذیرم بسیاری از مدارس به دلیل محدودیت‌های اعتباری به لحاظ امکانات در سطح خوبی قرار ندارند اظهار کرد: اما باید توجه داشت همواره در شرایط سختی است که نیروی انسانی می‌تواند جانشین نداشته‌ها باشد.

حاجی میرزایی افزود: انگیزه و تلاش خانواده‌ها و مدرسه به گسترش پژوهش کمک می‌کند. از خیرین درخواست دارم به حیطه پژوهش‌یاری نیز ورود کنند.

حاجی میرزایی همچنین با اشاره به وجود پژوهش‌سرا در۶۵۰ منطقه و تجهیز تدریجی آنها در همه مناطق اظهار کرد: وجود پژوهش‌سراها کمک می‌کند تا همه دانش آموزان مجال پژوهش داشته باشند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 وزیر آموزش و پرورش کیک های آلوده قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید