Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه پور بیان کرد: با تکمیل این پروژه زمینه واگذاری ۲۰ هزار انشعاب فاضلاب برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر و بازار اطراف فراهم می‌شود.

«عبدالحمید حمزه‌پور» روز شنبه (23 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، اظهار داشت: اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر یکی از پروژه‌های مهم و سخت است که با حمایت‌های ویژه استاندار بوشهر اعتبارات لازم آن تأمین‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه از ۳۵ کیلومتر شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر تاکنون ۳۰ کیلومتر آن اجراشده و مابقی شبکه با سرعت در حال اجرا است گفت: سطح آب در بافت تاریخی و خیابان‌های اطراف بالا است ولی پروژه فاضلاب با سختی اجرا می‌شود.

 

حمزه‌پور تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر با سرعت خوبی در حال اجرا است و در اجرای این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان در راستای رفاه و آسایش مردم هزینه می‌شود.

 

وی افزود: با تکمیل این پروژه زمینه واگذاری ۲۰ هزار انشعاب فاضلاب برای ساکنان بافت تاریخی بوشهر و بازار اطراف فراهم می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به ایجاد ۲ ایستگاه پمپاژ فاضلاب در این بافت خاطرنشان کرد: یک ایستگاه آن تکمیل‌شده و یک ایستگاه پمپاژ دیگر روند اجرایی مطلوبی دارد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم اجلاس نماز انتخابات فعالیت های مسجدی سبک زندگی سامانه فهما مسابقات قرآنی بافت تاریخی بوشهر استان بوشهر آب و فاضلاب خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد