Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: بانک ها با تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی مسئولیت مهمی در رونق تولید دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری  در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه بانک ها در رونق تولید، عنوان کرد: شبکه بانکی استان مسئولیت مهمی در زمینه رونق تولید با تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی استان دارد و تاکنون باهمکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی وبانک ها زمینه فعالیت بسیاری از واحد‌های تولیدی در هرمزگان مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران توسط فرمانداران، تصریح کرد: فرمانداران با پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در شهرستان ها به صورت ویژه موانع پیش روی فعالان این بخش ها را رفع و با اتخاذ تصمیمات مناسب و پیگیری امور از ایجاد خلل در مسیر اجرای طرح های سرمایه گذاری جلوگیری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های تولیدی و سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان زمینه ساز ایجاد فرصت‌های جدید شغلی  و توسعه این مناطق خواهد شد.

حیدری اظهار داشت: بانک ها با برنامه ریزی مناسب و همکاری دستگاه‌های اجرایی جذب تسهیلات تبصره ۱۸ را که باهدف رونق تولید اختصاص پیدا کرده سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت تولید و پویا بودن چرخه تولید و اشتغال استان با برگزاری منظم جلسات تسهیل و رفع موانع تولید مسائل ومشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی استان در کمترین زمان بررسی و زمینه فعالیت آنها مهیا می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال سرمایه سرمایه گذاری معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت