Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش،فناوری و فن بازار کشوربیش از ۳۰۰۰طرح فناوری مراکز تحقیقاتی،دانشگاهی و دانشجویی که قابل تجاری سازی تشخیص داده شدند در قالب قراردادهای اجرایی به سازمانها و نهادهای صنعتی و اقتصادی واگذار می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری، مزمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور بیش از 3000 طرح فناوری مراکز تحقیقاتی،دانشگاهی و دانشجویی که قابل تجاری سازی تشخیص داده شده اند در قالب قراردادهای اجرایی به سازمان ها و نهادهای صنعتی و اقتصادی واگذار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه از 26 تا 29 آذرماه 1398با حضور و مشارکت صدها مرکز تحقیقاتی، دانشگاهی، پارک های علم و فناوری، پژوهشگاه ها و مراکز علمی نقاط مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 

یکی از بخش های مهم این نمایشگاه بخش فن بازار با بیش از 100 غرفه است که در این بخش؛پژوهش ها و کارهای تحقیقاتی که قابلیت اجرایی دارند، ارائه و پیش بینی می شود در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ده ها قرارداد تجاری سازی طرح های تحقیقاتی در این بخش صورت بگیرد.

 

در بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری که همزمان با بزرگداشت هفته ی ملی پژوهش و فناوری برپا می شود، بیش از 350 مرکز تحقیقاتی و علمی، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان وابسته به این حوزه، آخرین یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند که ارائه 400 محصول پژوهشی و فناورانه جدید مهمترین بخش آن خواهد بود.

 

این نمایشگاه در 5 سالن با مساحت 10 هزار متر مربع و حدود 200 غرفه دایر می‌شود که بیش از 100 غرفه مربوط به فن‌بازار، 45 غرفه دانشگاه‌ها، 30 غرفه پژوهشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند.

 

برگزاری چندین سمینار و همایش، کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی با حضور وزرا و مسئولین لشکری و کشوری بخش دیگری از برنامه های جانبی بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور است.

 

شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه‏ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، بخشی از اهداف برگزاری بیستمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور اعلام شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد اجلاس نماز انتخابات خبرگزاری شبستان اردبیل استان بوشهر قرآن کریم نمایشگاه بین المللی پژوهش نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید

سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرتلاش ایران در تحقق مبحث چهارم سند تحول در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می‌آید و دانشمندان فضایی ما چندین ماهواره را با اهداف مختلف در این سال با موفقیت به فضا پرتاب کردند.

به گزارش ایسنا، این پیشرفت‌ها تا جایی بوده که حالا ایران جزو ۶ کشور دارای این فناوری قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از دستاوردهای هوافضای کشورمان در ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

منبع: کانال لشکر قدس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی