Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد‌. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرگرد مرتضی عظیمی‌فر صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: این جشنواره در روز چهارشنبه 27 آذرماه با حضور دکتر قدیانی مشاور عالی فرمانده سپاه برگزار می‌شود‌‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینک در این جشنواره از نخبگان و برگزیدگان علمی نیروهای مسلح تقدیر می‌شود، گفت: در این جشنواره چند کتاب نیز رونمایی می‌شود.

نمایشگاه هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد به روایت تصویرزنگ هفته پژوهش در مدارس گلستان نواخته شدنمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در خراسان شمالی + تصاویر

رئیس بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه 8 کتاب توسط نخبگان نیروهای مسلح در دست اقدام است گفت: این میزان تالیف کتاب نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

عظیمی‌فر از ایجاد خانه نخبگان با رویکرد علوم‌ انسانی در استان خبر داد و افزود: قرار است در این خانه از ظرفیت نیروهای مسلح، دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه استفاده شود.

8 طرح توسط نخبگان بسیجی در دست اقدام است

وی با اشاره به طرح‌های نخبگان بسیجی اظهار داشت: امسال از 8 طرح حمایت شده که 4 طرح خروجی محصول داشته است.

رئیس بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از طرح‌های نخبگان هم حمایت ملی و هم حمایت معنوی می‌شود افزود: طرح‌های آماتور تا سقف 15 میلیون تومان و طرح‌های نیمه حرفه‌ای تا سقف 25 میلیون تومان حمایت می‌شوند.

عظیمی‌فر ادامه داد: تاکنون 40 میلیون تومان برای طر‌ح‌های آماتور و 30 میلیون تومان برای طرح‌های حرفه‌ای تسهیلات پرداخت شده است.

ایجاد بانک اطلاعات نخبگان بسیجی

وی از ایجاد بانک اطلاعات نخبگان بسیجی نیز خبر داد و گفت: در مجموع 11 نیاز دانشی در موضوعات مختلف و راهکارهای کاربردی احصا شده و 4 پروژه کاربردی نیز در دست اجرا است.

رئیس بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از حمایت پایان‌ نامه‌های دانشجویان ارشد نظامی خبر داد و افزود: 3 پایان نامه نیز حمایت مالی می‌شوند.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی به واسطه مراکز علمی، دانشجویان، هیئت علمی و پردیس دانش‌بنیان ظرفیت خوبی برای پیشبرد گام دوم انقلاب دارد.

برگزاری 184 برنامه توسط یگان‌های متخلف نیروهای مسلح استان در هفته پژوهش

رئیس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی نیز با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: هم افزایی و همدلی بین نیروهای مسلح نیز از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

عباس خسروی از برگزاری برنامه‌هایی متنوع توسط تمام نیروهای مسلح در هفته پژوهش خبر داد و گفت: 184 برنامه توسط یگان‌های متخلف نیروهای مسلح استان و 30 برنامه نیز در هر رده نیروهای مسلح برای هفته پژوهش در استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های پیش بینی شده به منظور ترویج فرهنگ پژوهش و تشویق و تدریج دانش نسبت به تولیدات مورد نیاز رده‌ها است.

رئیس شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی از برگزاری نشست صمیمی پژوهشگران با فرماندهان خبر داد و گفت: مسابقه اندیشه ورزی با ارائه رفع مسائل بین رده‌ها و برگزاری اردوهای علمی در سطح استان با اولویت سربازان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به فضاسازی محیط‌های نظامی از بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از فعالان و برترین‌های دانش و پژوهش نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

خسروی یادآور شد: در حاشیه جشنواره تجلیل از نخبگان برتر نمایشگاهی نیز پیش بینی شده که محصولات علمی یگان‌های نیروهای مسلح در این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/253/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند.

وی اظهار کرد: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کارهای مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

جذب نخبگان به صورت مستقیم به عنوان هیات علمی

زلفی‌گل تصریح کرد: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می کند نیاز به شرکت در فراخوان های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه ها معرفی می شوند.

وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه های کنکور بورسیه می شوند بخصوص المپیادی ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می شوند.

وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است.

زلفی‌گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌ های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحدهای صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می دهد.

کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما...

وزیر علوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد. براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود. الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور پنج زیرنظام مختلف بودیم.

زلفی‌گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیأت مرتبط خود معرفی می شوند.

کد خبر 847357 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل محمدعلی زلفی‌گل - وزير علوم خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟