Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: بومی‌سازی طراحی و تامین تجهیزات پالایشگاهی و قطع نیاز به خارج از کشور با همکاری وزارت نفت در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید محمد امروز (شنبه، ۲۳ آذرماه) در یک نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ضمن اعلام حمایت این مجموعه از سازندگان بخش خصوصی تجهیزات صنعت نفت گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در بخش‌هایی از اجرای طرح‌های توسعه ۶ فاز میدان گازی مشترک پارس‌جنوبی مشارکت داشته و گام‌هایی در زمینه کاستن از خام‌فروشی برداشته است، این مجموعه همچنین همکاری نزدیکی نیز با دولت و وزیران دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع توسعه پتروپالایشگاه‌ها تصریح کرد: محصولات تولیدی در مجتمع‌های پتروپالایشی راهبردی هستند و شرایط خوبی برای فروش آنها وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: در بخش توسعه پتروپالایشگاه‌ها روش‌هایی را برای تامین مالی به وزارت نفت پیشنهاد داده‌ایم که امیدواریم اجرایی شود.

محمد افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اجرای پروژه‌های بخش ساخت پالایشگاه‌های خشکی پارس جنوبی فعال بوده و مدیریت بعضی از این پروژه‌ها در پارس جنوبی را به‌عهده داشته است.

وی به طرح احداث خط لوله اتیلن مرکز اشاره و تصریح کرد: مشکلات بسیاری برای احداث این پروژه در منطقه وجود دارد، اما بسته جدیدی برای این طرح تهیه کرده‌ایم که امیدواریم اجرای پروژه آغاز شود، همچنین کلنگ‌زنی پالایشگاه جدید آناهیتا در کرمانشاه را نیز در دستور کار داریم که امیدواریم با همکاری مسئولان استان به بهره‌برداری برسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) عنوان کرد: بومی‌سازی، طراحی و تامین تجهیزات پالایشگاهی با همکاری وزارت نفت نیز در دستور کار قرار دارد.

قرارگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در کنار دیگر پیمانکاران صنعت نفت در پروژه‌های مختلف صنعت نفت از جمله ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، طرح‌های توسعه فازهای پارس‌جنوبی و بعضی از طرح‌های پتروشیمی مشارکت دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: سعید محمد صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.   به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.   هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.   سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.   استعفا‌های قبلی   حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.   طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.   ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.   رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.   نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس