Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین دهقان مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: با تفکیک اداره راه و شهرسازی شرق استان در شهرستان شاهرود، ۶ پروژه بازآفرینی در این شهر تعریف گردیده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه از تعداد ۴۴ پروژه مذکور تعداد ۸ پروژه در مراحل پایانی و بهره برداری می‌باشند،گفت: ۳۶ پروژه دیگر در مراحل اجرایی و عملیاتی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان با یادآوری اینکه پروژه‌های بازآفرینی در استان بیشتر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تعریف شده است،افزود: در صدد هستیم با اجرای این پروژه ها، کیفیت زندگی ساکنان در این مناطق افزایش پیدا کند.
او با اشاره به پروژه بدنه سازی معابر کهنه دژ در محله بافت تاریخی ناسار شهر سمنان،گفت: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی، تا پایان امسال مورد استفاده ساکنین قرار خواهد گرفت.
دهقان در خصوص احداث پروژه فرهنگسرا در محله بافت فرسوده کدیور تاکید کرد: این پروژه با کاربری فرهنگی تاکنون پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است و چنانچه اعتبارات این پروژه به موقع دریافت شود تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان از ساخت ۲ پروژه پارک محله و شبکه فاضلاب در محله کوشمغان شهر سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: پروژه ورزشی محله آتشگاه در بافت شهر سمنان ازپیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.
دهقان در پایان در رابطه با طرح تولید اقدام ملی تولید مسکن در استان سمنان،خاطرنشان کرد: در خصوص انجام طرح اقدام تولید ملی مسکن در استان، اراضی بافت‌های فرسوده حکیم الهی و فاطمیه به ترتیب با ۴ هزار و ۶۸۰ مترمربع در شهر سمنان در نظرگرفته شده که در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان پروژه بازآفرینی شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد