Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز طی روزهای 25 تا 29 آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی دهقان امروز در نشست خبری با اشاره به اهمیت مبحث صادرات اظهار داشت: استعدادهای بالقوه عظیمی در استان کرمان وجود دارد که بالفعل رساندن آنها، توسعه‌ای را در امر صادرات ما رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به صادرات محصولات تولیدی استان کرمان در دو بخش داخلی و خارجی اشاره داشت و گفت: بسیاری از محصولات تولیدی استان کرمان از جمله پسته، خرما، محصولات جالیزی، مرکبات و گندم به دلیل مازاد مصرف استان، صادر می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان افزود: 20 درصد تولید پسته به مصرف داخلی کشور می‌رسد و حدود دو تا سه درصد آن در داخل استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دهقان دسترسی به بازارهای مناسب را در امر صادرات مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: یکی از این راه‌ها، شرکت در نمایشگاه‌های متعدد و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌‌‌های استانی است.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز طی روزهای 25 تا 29 آذر ماه خبر داد و گفت: نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان همزمان با سه نمایشگاه فرش، شب یلدا و لیزینگ کالا و خدمات در شهر تبریز برگزار می‌گردد و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این نمایشگاه را شاهد باشیم.

دهقان تصریح کرد: توانمندی‌های استان کرمان در قالب 70 تا 80 غرفه در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز به متراژ 2 هزار مترمربع به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز بین خانه صنعت و معدن کرمان و خانه صنعت و معدن تبریز در حاشیه این نمایشگاه منعقد خواهد شد، خانه صنعت معدن تبریز از فعالان این حوزه است، لذا همکاری با آن برای بخش خصوصی کرمان می‌تواند حائز اهمیت باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: محصولات کشاورزی، صنایع دستی، صنعتی شامل مس و فولاد و خودروسازی و صنایع کوچکتر در این نمایشگاه معرفی می‌شوند و هزینه‌ها به عهده شرکت‌ها است.

انتهای پیام/80017/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان تبریز نمایشگاه صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • سهم ۰.۳ درصدی ایران از صادرات صنایع غذایی جهان
  • ایران در لیست A صادرکنندگان محصولات شیلاتی قرار گرفت
  • ایران ۰.۳ درصد صادرات صنایع غذایی جهان را انجام می‌دهد
  • ایران در حوزه صادرات توانمندی‌های فناوری در تراز بین المللی قرار گرفته است
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول