Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:23:45 GMT

تجلیل اورژانس تهران از شبکه قرآن و معارف سیما

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۱۱۹

تجلیل اورژانس تهران از شبکه قرآن و معارف سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اورژانس تهران با ارسال تقدیرنامه‌ای از شبکه قرآن و معارف سیما در راستای برگزاری مسابقات قرآن این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا؛ پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور با ارسال تقدیرنامه‌ای از خدمات ارزشمند شبکه قرآن و معارف سیما در راستای برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان اورژانس کشور تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تقدیرنامه که برای جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما صادر شده، آمده است: «قرآن کریم، حیات‌بخشی است که معارفش روشنگر دل‌ها و مشعل فروزان هدایت الهی است که بی‌شک تمسک به آن کتاب جاودانه و سراسر نور موجب افتخار و سعادت ابدی است.

انس با کلام الهی و آشنایی با معارف دل‌نشین این مشعل درخشان نعمت خداوندی است و چه زیباست سعی پویندگان مسیر قرآن و جویندگان معارف آن که سعادتمندانه بر سر خوان پرکرامت و نعمت بی‌نهایت وحی الهی نشسته و از سرچشمه زلال قرآن بهره‌مند می‌گردند.

به پاس خدمات ارزشمند شما در راستای برگزاری «دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان اورژانس کشور»، لازم می‌دانم تشکر و قدردانی خود را ابراز نموده و توفیق روزافزونتان در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحناله الفداء را از درگاه پروردگار یکتا مسئلت می‌نمایم».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تجلیل اورژانس تهران شبکه قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران