Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان شهردار گرگان گفت: بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، دوشنبه ۲۵ آذرماه افتتاح می‌شود.

عبدالرضا دادبود در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: موضوع حمل و نقل و ترافیک، یکی از مواردی است که شهرداری دنبال می کند و بخش زیادی از بودجه عمرانی شهرداری را نیز به خودش اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل شهر گرگان که در سال ۹۶ به تصویب نهایی شورای عالی ترافیکی وزارت کشور رسید، بازگشایی برخی از مسیرها و احداث تعدادی از تقاطع غیر هم‌سطح در اولویت اول پیش‌بینی‌شده است.

شهردار گرگان تصریح کرد: ساخت تقاطع در بازگشایی محور افسران و اتصال آن به کمربندی شهید کلانتری، در سال ۹۷ در شورای ترافیک ارائه شد و طرح به تصویب شورای عالی ترافیک استان رسید.

دادبود با اشاره به اینکه ۶۰ متری افسران به نام بلوار خلیج گرگان نام‌گذاری شده است، گفت: شورای اسلامی شهر گرگان تقاطع غیر هم‌سطح را هم به نام "سربازان گمنام امام زمان(عج) " نام‌گذاری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته پلیس و راهداری درخواست کرده بودند که شهرداری گرگان بازنگری در طرح میدان بسیج داشته باشد. هم‌زمان با پروژه این کار هم انجام شد و مدیریت ترافیک میدان بسیج با توجه به عرض و پهنای زیاد این میدان و غیراستاندارد بودن آن ارائه شد و نهایتاً این مشکل با تفکیک ترافیک در بخش‌های مختلف و اختصاص هرکدام در مسیر خاص ترافیکی، مدیریت شد.

شهردار گرگان گفت: برای این طرح ساعت‌ها کار کارشناسی در شهرداری انجام گرفت و با کارشناسان فرمانداری و پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط هم تبادل‌نظر شد و گزینه نهایی انجام شد.

دادبود با اشاره به اینکه در زمان اجرای این پروژه‌ها برای نزدیک به ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده بود، تصریح کرد: برای این پروژه‌ها مجموعاً ۵۰ میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری صبح پنج شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار اظهار کرد: سنندج کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر از مشکلات اصلی ترافیک در سنندج محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در سنندج افزود: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری پرداخت و اعلام کرد: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

عسکری اضافه کرد: در مورد پروژه سنه سنتر امیدواریم، پایه کار روی همان قرارداد اولیه باشد این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه را برطرف کند.

فرماندار سنندج رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور دنبال شود.

وی همچنین از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره تقدیر کرد و گفت: اقدامات انجام شده در ۲ سال اخیر ستودنی است و امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

کد خبر 6094865

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد