Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان، ما را از خرید بازیکن خارجی منع نکرده است.

«محمد حسن انصاری‌فرد»  درباره بازی پرسپولیس و سایپا در چهارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: این مسابقه از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است و نیاز مبرم به سه امتیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کالدرون و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس زحمات زیادی را در این مدت کشیده‌اند تا این تیم به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: سایپا تیم جوان و جنگنده‌ای است و امیدوارم با تلاش بازیکنان، تدابیر کادر فنی و حمایت هواداران به پیروزی در این مسابقه حساس برسیم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که داور جوانی مسابقه پرسپولیس و سایپا را سوت می‌زند و آیا بابت این موضوع نگران نیستید؟ اعلام کرد: امیدوارم داور بهترین قضاوت را داشته باشد و ستاره این بازی باشد. پرسپولیس تاکنون از داوری‌ها متصرر شده و برخی تیم‌ها منفعت داشته اند.

وی تصریح کرد: برای جذب مهاجم خارجی گزینه‌های خود را انتخاب کرده و به کالدرون معرفی کرده‌ایم اما هنوز انتخاب بازیکن به سرانجام نرسیده است. کالدرون هم گزینه‌هایی را معرفی کرده اند و در حال مذاکره با برخی از آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن خارجی منع نکرده است و شایعاتی که در این‌ باره به گوش می‌رسد به دور از واقعیت است. اینکه محدودیت ایجاد شده هم صحت ندارد. در حال مذاکره هستیم، اما برخی‌ها شیطنت می‌کنند تا بازیکنانی که مدنظر ما نبوده و حتی قابل دسترس نیستند را به هواداران معرفی کنند. از طرفی برای تخریب گزینه‌های احتمالی، خرابکاری‌هایی صورت می گیرد. ما بی توجه به این حواشی کارمان را می کنیم و هواداران هم تحت تاثیر شیطنت ها قرار نمی گیرند.

انصاری‌فرد درباره بدهی ها و مشکلات مالی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد و این قابل کتمان نیست و کار ما را هم سخت کرده است. در تلاش هستیم با تامین منابع مالی مشکلات را به حداقل برسانیم. نمی خواهیم هوادار و تیم ناامید شوند و مشکلات را بیان نمی کنیم.

وی درباره مطالبات کالدرون، افزود: کالدرون تاکنون همکاری و تعامل خوبی را با پرسپولیس داشته است که اگر این همیاری نبود به مشکل بر می‌خوردیم. ایشان مهلت داده و تلاش می کنیم منابع مالی برای پرداخت تامین شود و البته بعد از تسویه قسط اول بزودی و نیم فصل باید قسط دوم پرداخت شود. در مجموع کالدورن تعامل دارند و از این بابت ممنونیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پول استراماچونی را وزارت ورزش پرداخت کرده است؟ گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نمی‌تواند پولی را پرداخت کند و در این ۸ سال هم چنین کاری صورت نگرفته است. حمایت‌های وزارت ورزش از سرخابی‌ها معنوی است و هردو باشگاه از این حمایت‌ها برخوردار بوده‌اند. در جلساتی که در این مدت با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم از صحبت‌های او استفاده و بهره بردیم و از دید من نباید به این اتفاقات حاشیه ‌ای دامن زد. درباره اینکه وزارت برای بازگشت استراماچونی تلاش کرده باید بگوییم این قبیل کمک‌ها از نگاه ما درست است و اگر پرسپولیس هم مشکلی بخورد وزارت ورزش همین کار را می کند و نگاه آنها متفاوت نخواهد بود.

وی در مورد وضعیت طلب بازیکنان خارجی اضافه کرد:خیلی از بازیکنان بین ١٠تا ٣٠ درصد از سال گذشته طلب دارند اما آنها همکاری خوبی تا الان با ما داشتند و امیدوارم که بتوانیم به زودی این مشکل را هم با تامین منابع مالی حل کنیم. باید نیم فصل قسط بعدی مطالبات آنها را بدهیم و در تلاس برای تامین منابع هستیم. پرسپولیس بازیکنان صبور و با معرفتی دارد و باید قدر آنها را دانست.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت ورزش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه