Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@18:06:57 GMT

واگذاری کیش به چین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۹۸۹

واگذاری کیش به چین تکذیب شد

مدیرعامل منطقه آزاد کیش شایعه واگذاری این جزیره به چین را که اخیرا در برخی شبکه‌های مجازی منتشر شده، بی اساس و کذب اعلام کرد و گفت: منشا این خبر در خارج از کشور است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار اخباری تکراری و سابقه دار در فضای مجازی مبنی بر واگذاری کیش به مدت ۲۵ سال به کشور چین، غلامحسین مظفری تصریح کرد: این خبر از اساس کذب است و با بررسی پلیس فتا مشخص شد منشاء اصلی انتشار خبر در خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل منطقه آزاد کیش اضافه کرد: برای اطمینان بیشتر به مردم و سرمایه گذاران اعلام می‌کنم که جزیره کیش قرار نیست به هیچ کشوری واگذار شود و این منطقه آزاد با برنامه ریزی‌های انجام شده بلند مدت و به کارگیری توانمندی‌های داخلی و جذب سرمایه‌های بین المللی بوِیژه در حوزه گردشگری در حال رشد و توسعه است.

وی با اشاره به برگزاری موفق رویداد بین المللی اینوکس و سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه گذاری کشور‌های عضو اکو با رویکرد گردشگری، در جزیره کیش یادآوری کرد: انتشار اخبار کذب مبنی بر واگذاری جزیره کیش، اقدامی سابقه دار و هدفمند است که همواره همزمان با برگزاری رویداد‌های تحول آفرین در کیش منتشر شده و این بار نیز همزمان با برگزاری رویداد بین المللی سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری حوزه اکو توسط برخی شبکه‌های مجازی نشر داده شد.

غلامحسین مظفری تصریح کرد: منطقه آزاد کیش در قالب برنامه ریزی‌های میان و بلند مدت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف زیر بنایی این جزیره استقبال می‌کند و برای توسعه هرچه بیشتر این منطقه برنامه دارد که در این برنامه‌ها موضوع واگذاری امور به کشوری دیگر جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به این که واگذاری منطقه آزاد کیش به کشور‌های دیگر موضوعی است که تصمیم گیری در خصوص آن نیازمند مراحل قانونی و مصوبات قوه مقننه و سازکار‌های قانونی است افزود: کسانی که هرازگاه این شایعات را منتشرمی کنند بدانند که قوانین جمهوی اسلامی ایران در این خصوص واضح و روشن است.
منبع: ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واگذاری کیش به چین منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهرهای شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.

در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر هم برای تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و برای رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • قشم صاحب نخستین آتشخوار تندرو کشور می‌شود‌
  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی