Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@12:49:56 GMT

برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۰۳۷

برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان

نمایشگاه کتاب برای همه گروه‌های سنی با 50 درصد تخفیف به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان ظهر امروز در مراسم برپایی نمایشگاه کتاب که به همت حوزه معاونت علمی پژوهشی این دانشگاه گشایش یافت، اظهار کرد: «اجرای چنین برنامه‌هایی از یکسو ارتباط بین دانشگاه و جامعه را تقویت می‌کند و زمینه‌ساز آشنایی بیشتر مردم با توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد و از سوی دیگر موجب ارتقای فرهنگ عمومی و توانمندی علمی آحاد جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدرضا محمدزاده‌رهنی افزود: «برگزاری کارگاه آموزشی کار با نرم‌افزار Expert Choice، سخنرانی با موضوع آسیب‌های فضای مجازی و مشاوره قضائی در حوزه جرائم سایبری، سخنرانی با موضوع آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس و افزایش هوش مالی، سخنرانی با موضوع روش‌های پیشرفته و نوین در پانسمان و درمان زخم، کارگاه آموزشی کار با نرم‌افزار اسکیس، کارگاه آموزشی کار با دستگاه اسپکتروفتومتری و رهایش دارو، سخنرانی با موضوع مقایسه معماری صنعتی با معماری سنتی ازجمله برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی در آذر جاری است.»

در مراسم گشایش این نمایشگاه، رجبعلی وثوقی‌مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز با تأکید بر اهمیت مطالعه و کتابخوانی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی در همه زمینه‌های علمی پیشرو بوده و در زمینه فرهنگ‌سازی مطالعه و کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه سهم بسزایی خواهد داشت.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد اسلامی شیروان هفته پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان