Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمرکز اصلی من با همگرایی با کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک موفقیت کاروان در بازیهای توکیو خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علی نژاد، سرپرست جدید معاونت قهرمانی وزارت در نخستین حضور خود در شورای معاونان گفت: از اعتماد آقای وزیر به جوانان تشکر می کنم و خوشحالم که توفیق خدمت برای من بعنوان یکی از روسای فدراسیون ها فراهم گردید 

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمرکز اصلی من با همگرایی با کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک موفقیت کاروان در بازیهای توکیو خواهد بود و برای موفقیت کشور در این مهم نیاز به حمایت همه معاونین، مدیران و خانواده بزرگ ورزش است 

علی نژاد همچنین از زحمات آقای داورزنی معاون پیشین تشکر کرد و گفت: قطعا با همکاری و همدلی و استفاده از تجربیات همه مدیران از این آزمون سربلند بیرون خواهم آمد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بازی خانواده معاون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!