Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@13:43:50 GMT

خبر ۲۰ شنبه ۲۳ آذر ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۹۴۰

‍‍‍‍‍‍

تجلیل از دانش‌آموز پژوهشگر برتر، اعلام کنترل آنفلوآنزا در کشور و قدردانی رئیس پلیس پایتخت از ۲ مأمور پلیس راهور از اهم خبر‌های این ساعت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سازمان حفاظت محیط زیست با عرضه محصولات شرکت ایران خودرو با استاندارد پایین آلایندگی اعتراض کرد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نواختن زنگ پژوهش با توصیه به خانواده‌ها گفت: خانواده‌ها از مواد خوراکی و غذایی در بوفه مدارس با توجه به موارد مشکوک اخیر در کیک ها؛ مراقبت بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با افزایش برودت سرما صف مردم زاهدان برای گرفتن سیلندرگاز طولانی‌تر شده است.

عوارض پیمایشی، افزایش سهمیه بنزین خودرو‌های ون، دردسر قراداد‌های بازیکنان فوتبال و رسیدن دوباره بوی نامطبوع در تهران موضوعاتی است که خبرنگاران در "پیگیری" بررسی کردند.

حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس روسای مجالس آسیایی در ترکیه و سفر دو روزه وزیر امور خارجه به قطر
و شرکت در اجلاس "فروم دوحه" از دیگر خبر‌های این ساعت است.

با افزایش حجم آلاینده‌ها فردا یکشنبه مدارس استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند تعطیل شدند و طرح کاهش آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از درب منازل اجرا می‌شود.

همچنین با انباشت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت و کلانشهر‌ها از جمله تهران، کرج، اصفهان و اراک کم و بیش تا سه شنبه ادامه دارد. مدارس استان البرز نیز فردا به جز طالقان و آسارا تعطیل شدند.   و گزارش سوت با محوریت فوتبال و ماجرای ادامه دار جدایی "ویلموتس" و گله ها از رفتن "استراماچونی". کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر20 سوت فوتبال ظریف پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟

ساوتهمپتون و لیدزیونایتد این فرصت را دارند تا مثل لسترسیتی، بلافاصله به لیگ برتر برگردند. 

طرفداری | با پایان مسابقات فصل 24-2023 چمپیونشیپ، لسترسیتی و ایپسویچ تاون به‌عنوان قهرمان و نایب‌قهرمان موفق شدند به لیگ برتر انگلیس فصل 25-2024 صعود کنند.

تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر از طریق مسابقات پلی‌آف مشخص می‌شود. تیم‌های سوم و ششم به همراه تیم‌های چهارم و پنجم چمپیونشیپ به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند. تک بازی فینال‌گونه در ومبلی بین برنده این دو جدال، سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس را مشخص می‌کند. 

تیم‌های لیدزیونایتد، ساوتهمپتون، وست برومویچ و نوریچ سیتی توانستند رتبه‌های سوم تا ششم را مال خود کنند و به پلی‌آف راه یابند؛ تیم‌هایی که همگی طی سال‌های اخیر حضور در لیگ برتر را تجربه کرده‌اند. 

در لیگ برتر انگلیس نیز سقوط شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ قطعی شده و تیم‌های برنلی و لوتون تاون نیز در منطقه سقوط قرار دارند. سقوط برنلی نیز تقریبا قطعی است اما فاصله لوتون تاون و ناتینگهام فارست در دو بازی به پایان فصل، تنها سه امتیاز است. 

برنامه پلی‌آف صعود به لیگ برتر انگلیس دور رفت پلی‌آف: نوریچ سیتی - لیدزیونایتد؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 14:30 به وقت تهران دور رفت پلی‌آف: وست برومویچ - ساوتهمپتون؛ یک‌شنبه 23 اردیبهشت، 16:45 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: لیدزیونایتد - نوریچ سیتی؛ پنج‌شنبه 27 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران دور برگشت پلی‌آف: نوریچ سیتی - لیدزیونایتد؛ جمعه 28 اردیبهشت، 22:30 به وقت تهران فینال ومبلی؛ یک‌شنبه 6 خرداد

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس