Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از ساری ، نایب رییس اتاق بازرگانی استان سامارای روسیه و هیات اقتصادی همراه با مهدی گلچوب، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار کردند.

گلچوب در این دیدار که در حاشیه بازدید از شرکت آرد نمونه جویبار برگزار شد، ضمن تشریح توانمندی های استان مازندران در سه حوزه کشاورزی ،صنعت و گردشگری و صنایع دستی ،از تولید با کیفیت محصولات کشاورزی نظیر مرکبات ، کیوی و گل وگیاه و آمادگی تجار استان برای صادرات اینگونه محصولات به استان سامارای روسیه در مقابل تامین نیازمندیهای استان مازندران و ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ایران مانند غلات ،گوشت قرمز و...خبر داد.

او اجرایی شدن توافقنامه اتحادیه اقتصادی اورآسیا در کنار قرار گرفتن دو استان در مسیر کریدور بین المللی شمال -جنوب را فرصتی بینظیر برای فعالان اقتصادی دو استان عنوان نمود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به ابراز علاقمندی هیات استان سامارای برای تبادل کالاها بین دو طرف بصورت تهاتر کالا این موضوع را در رفع مشکلات نقل و انتقال ارز و تامین نقدینگی بسیار کار ساز دانست.

گلچوب همچنین از سفر آینده نزدیک استاندار و جمعی از فعالان اقتصادی استان سامارای روسیه به استان مازندران در پاسخ به دعوت استاندار مازندران خبر داد و اینگونه برنامه ها را ادامه دیپلماسی اقتصادی استاندار  برای توسعه تجارت خارجی بویژه صادرات دانست.

46

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 روسیه کشاورزی گردشگری و صنایع دستی گوشت قرمز نقدینگی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان

امیرجمشیدی ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز۵ کشور اول صادرات گمرکات مازندران است، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان می‌باشد.

او کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

امیرجمشیدی گفت: ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا پارسال از مبدا پاکستان وارد گمرکات مازندران وارد شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی درفروردین ماه امسال به پاکستان، افزود: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد