Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری، از افزایش طول شبکه‌های برق فشار متوسط و فشار ضعیف این استان به ۱۱ هزار و ۶۴۰ کیلومتر خبر داد.

او افزود: طول خطوط برق رسانی استان نسبت به پارسال ۱۷۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده است و تعداد پست‌های توزیع برق نیز به عدد هشت هزار و ۶۲۴ دستگاه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵/۹۵ درصد جمیعت روستایی (۷۳۵ روستا) و ۱۰۰ درصد جمیعت شهری استان از نعمت برق برخوردار هستند اضافه کرد: توسعه زیر ساخت‌های برق رسانی استان از سال ۵۷ تا کنون از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است.

او ادامه داد: تعداد مشترکین برق در سال ۵۷ از ۱۸ هزار مشترک به ۳۷۱ هزار مشترک رسیده و برق به دور‌ترین نقاط صعب العبور استان راه پیدا کرده است.

فرهزاد، تعداد پست‌های انتقال برق در استان را دو دستگاه با ظرفیت ۸۵۰ مگاولت آمپر و تعداد پست‌های فوق توزیع را ۱۸ پست با ظرفیت ۸۵۵ مگاولت آمپر اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری