Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش‌هایی از مردم شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، بروجن و فارسان مبنی بر وجود کیک و بیسکویت‌های کرمدار حاوی قرص به این مرکز اعلام شده است، که بلافاصله کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: تاکنون از ۱۵ شرکت تولیدکننده کیک و بیسکویت مورد مشکوک حاوی قرص از سوی مردم استان گزارش شده ، اما با بازرسی از انبارها، سوپرمارکت‌ها و مکان‌هایی که مردم این کیک‌ها را تهیه کرده بودند، هیچ موردی از وجود محصولات حاوی قرص شناسایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری تصریح کرد: با وجود اینکه گزارشات مردمی از وجود کیک‌های حاوی این قرص‌ها وجود دارد اما هنوز مراجع رسمی و یا از سوی معلمان مدارس هیچ موردی در این خصوص گزارش نشده است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرص‌های ارائه شده از سوی مردم برای تشخیص به آزمایشگاه ارسال شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون موردی از مسمومیت ناشی از مصرف کیک و بیسکویت‌های حاوی قرص در هیچ یک از بیمارستان‌های استان گزارش نشده است.

جزایری، حفظ سلامتی مردم را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: هم به احترام گزارش‌های مردمی و هم در راستای حراست از سلامت مردم همچنان بازرسی‌ها و نظارت‌های مرکز بهداشت در خصوص شناسایی کیک‌های مشکوک به قرص ادامه دارد و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که در این خصوص نگران نباشند.

به گزارش ایرنا، از هفته گذشته شناسایی کیک‌های حاوی قرص در استان‌های مختلف کشور خبرساز شده است و مسئولان وزارت بهداشت به دنبال رفع ابهامات و کشف واقعیت‌های پیرامون این موضوع هستند.

برچسب‌ها علوم پزشکی مواد غذایی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی مواد غذایی چهارمحال وبختیاری علوم پزشکی مواد غذایی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند